Реклама тижня: Алло, Фокстрот, McDonald’s, Nike і METRO

Реклама тижня: Алло, Фокстрот, McDonald’s, Nike і METRO

06.12.2020 09:12
  2663
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Алло

У новорічному промо АЛЛО створили справжню «машину добра», яка виконує «тіцячі» бажань, як власних, так і дорогих серцю людей. Щоб активувати механізм, досить зробити один «тиць». Таким креативом АЛЛО активували період подарунків і зимових знижок до новорічних і різдвяних свят, який триватиме майже півтора місяці: з 3 грудня по 13 січня.

Фокстрот

Учасник реаліті-шоу «Холостячка» Андрій Рибак знявся в рекламі оновленого магазину Фокстрот. Метою реформату даного магазину було об’єднати в одному торговому просторі максимально можливий асортимент не тільки для продажу, а й для експірієнсу. Тому основне завдання продакшну під продюсуванням арт-директора Валерії Мироненко було показати, яким чином кожен гість магазину зможе відчути всі ці емоції на собі.

McDonald’s

McDonald’s рятує від тягот батьківського життя в новому ролику. Відео являє собою нарізку кадрів з батьківського життя – клопіткого і часто стомлюючого. Мережа ресторанів позиціонує себе як заслужений відпочинок як для дітей, так і для їх батьків. У відео звучить трек Smack My Bitch Up від групи The Prodigy.

Nike

Nike розповів історію трьох дівчат, над якими знущаються в японській школі через їх расову і національну приналежність. Компанія зіткнулася з негативною реакцією через відео. Користувачі вважають, що іноземний бренд не повинен втручатися в такі чутливі внутрішні питання країни.

https://www.youtube.com/watch?v=G02u6sN_sRc (404)

METRO

METRO і Serviceplan закликають дати кухні відпочити на Різдво. Мета глобальної кампанії – спонукати якомога більшу кількість людей замовити свої улюблені різдвяні страви в найближчому ресторані. Ролик демонструє повсякденне життя звичайної сім’ї в 2020-му.

Читайте також

Реклама тижня: McDonald’s, John Lewis, Sheba, Posten та різдвяне “Кримінальне чтиво”


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  294