Реклама тижня: Giulia, OLX, Fujifilm, Toyota і Тіна Кароль

Реклама тижня: Giulia, OLX, Fujifilm, Toyota і Тіна Кароль

14.03.2021 09:03
  3424
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Giulia

Національний виробник панчошно-шкарпеткових виробів бренд Giulia представив колаборацію з Тіною Кароль. Колекція виробів, обличчям якої стала співачка, має назву “Скандал”. Такий напис на колготках – це алегорія жіночого життя, як його сприймає бренд: “рівний акуратний почерк, що переходить в стрілки на моделях – характер прямий та лагідний, але ніколи не вгадаєш, коли може трапитись цей самий скандал”.

OLX

OLX та Saatchi & Saatchi Ukraine запустили нову кампанію про OLX Доставка. В основі роликів лежить проста життєва правда — усім іноді потрібна підказка, щоб, нарешті, зважитись на перший крок, зміни в житті чи на покупку. Цю роль у відео виконує “знак” від компанії. Помітний, великий, хоча й не завжди очікуваний.

Toyota

Схоже, що світовий автомобільний бренд Toyota втомився знімати класичні відео про круті автівки, тож подався цього разу в класику спортивної реклами. В новому відео бренду все, як треба – драма, історія успіху параолімпійської чемпіонки з плавання Джесіка Лонг з подоланням всіх труднощів. Цілком ймовірно, що варто чекати на Toyota серед спонсорів літніх Олімпійськіх ігр, які перенесені на 2021 рік (поки що).

https://www.youtube.com/watch?v=fqWG5_7nwyk (403)

Evian

Компанія з виробництва питної води Evian обрала новим обличчям бренду співачку Dua Lipa. В рекламному ролику поп-зірка перевіряє саундтрек перед виступом, акапельно виконуючи свою пісню “Levitating”. Мета кампанії – проста асоціація між чистим голосом та чистою водою.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1 (400)

Fujifilm

Український фотограф Тарас Бичко став новим героєм японської компанії Fujifilm. Тарас займається документальною та вуличною фотографією, а свій стиль називає лайф-фотографією. Відео вийшло в рамках рубрики “Make more with Less”, в якій Fujifilm знайомить глядачів з фотографами з різних країн.

Читайте також

Реклама тижня: Dior, Jeep, Estée Lauder, Ана де Армас та Кара Делевінь

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  293