Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність
Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
В Епіцентр К весняний Садовий бум. Щоб нагадати про нього покупцям, в компанії звернулися до перевіреного набору: щасливі люди, немов тільки з фотостоку, бутафорські дива і нещадна українська графіка – все за рецептом традиційної вітчизняної реклами. Компанія влаштувала розіграш, переможець якого “винесе все, що зможе” з відділу “Сад і город”.