Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність
Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Маркетплейс Prom.ua запустив нову рекламну кампанію “Коли вагаєшся – просто спитай”, у якій закликає людей поговорити один з одним і запитати у партнера, чи хоче він/вона, щоб його/її вітали з днем закоханих та 8 березня. І якщо так – то як саме. Кампанію розробляли із креативною командою MOZGI Group. На 14 лютого на екрани вийшла історія двох закоханих із меседжем: “Коли любиш – спитай”. Про це говорить дівчина у відеороликах, яка напряму запитує у партнера, що йому подарувати на День Валентина.