Краща реклама тижня: Rozetka, Samsung, Ельдорадо, пародія від Old Spice і любов в McDonald’s
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо найцікавіші.
Rozetka
Rozetka представила серію шестисекундных відео, в яких переозвучила стародавній латиноамериканський серіал. Всі діалоги героїв “мила” зводяться до подарунків до Дня закоханих, а відеоряд, судячи з усього, був списаний з потертих VHS-касет. Кепкувало над маловідомим раритетом агентство Havas Ukraine – рекламно-комунікаційний партнер “Розетки”.
Samsung
Не менш стисло, але досить ефектно покреативили у Samsung. Південнокорейська компанія за 15 секунд в насичених емоціями і драйвом кадрах підкреслила – з виходом нових смартфонів Samsung Galaxy S9 і Galaxy S9+ фанатів бренду очікує щось вражаюче. Це звичайно не точно, але ролик прекрасний. Нові смартфони світ побачить вже наприкінці лютого.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=14&v=JRncyWWBbQY
https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=GFNwvbgJUlE
Ельдорадо
Поки інші рітейлери пропонували до Дня святого Валентина романтичні знижки, в Ельдорадо влаштували “любовну епідемію”. Втім відрізняються пропозиції хіба що назвами та тривалістю акцій – в Ельдорадо спецпропозиція буде тривати два тижні. Головними героями ролика вже не вперше стали люди-коти, які цього разу влаштували шалене танго по території магазину. Фінальним акордом відео стають двоє дивакуватих охоронців, явно затьмарюючих собою обох котєєк. Чекаємо продовження?
McDonald’s
Ніщо так не зближує, як відсутність вільних столиків в ресторані швидкого харчування. У McDonald’s вирішили скористатися ситуацією і зробили з неї романтичне знайомство з безліччю незручних моментів. Обережно, від надлишку мі-мі-мі-шності під час перегляду може зводити зуби.
Old Spice
Місяця не минуло, як Tide пародіював Old Spice, тепер вирішив похуліганити і американський чоловічий бренд. Спільно з агентством Wieden+Kennedy, компанія Old Spice показала, наскільки безглуздо виглядають однотипні рекламні ролики відомих парфумів, сповнені драматизму і чуттєвості, але ігноруючі логіку. “Більше креативу!” – бажає Old Spice світовим торговим маркам, а RAU бажає того ж українським рітейлерам.
Дивіться також наш попередній огляд
Краща реклама тижня: Parfums.ua, Tide, Amazon, Стівен Тайлер і Сінді Кроуфорд