Краща реклама тижня: Rozetka, Samsung, Ельдорадо, пародія від Old Spice і любов в McDonald’s

Краща реклама тижня: Rozetka, Samsung, Ельдорадо, пародія від Old Spice і любов в McDonald’s

18.02.2018 09:00
  1193
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо найцікавіші.

Rozetka

Rozetka представила серію шестисекундных відео, в яких переозвучила стародавній латиноамериканський серіал. Всі діалоги героїв “мила” зводяться до подарунків до Дня закоханих, а відеоряд, судячи з усього, був списаний з потертих VHS-касет. Кепкувало над маловідомим раритетом агентство Havas Ukraine – рекламно-комунікаційний партнер “Розетки”.

Samsung

Не менш стисло, але досить ефектно покреативили у Samsung. Південнокорейська компанія за 15 секунд в насичених емоціями і драйвом кадрах підкреслила – з виходом нових смартфонів Samsung Galaxy S9 і Galaxy S9+ фанатів бренду очікує щось вражаюче. Це звичайно не точно, але ролик прекрасний. Нові смартфони світ побачить вже наприкінці лютого.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=14&v=JRncyWWBbQY

https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=GFNwvbgJUlE

Ельдорадо

Поки інші рітейлери пропонували до Дня святого Валентина романтичні знижки, в Ельдорадо влаштували “любовну епідемію”. Втім відрізняються пропозиції хіба що назвами та тривалістю акцій – в Ельдорадо спецпропозиція буде тривати два тижні. Головними героями ролика вже не вперше стали люди-коти, які цього разу влаштували шалене танго по території магазину. Фінальним акордом відео стають двоє дивакуватих охоронців, явно затьмарюючих собою обох котєєк. Чекаємо продовження?

McDonald’s

Ніщо так не зближує, як відсутність вільних столиків в ресторані швидкого харчування. У McDonald’s вирішили скористатися ситуацією і зробили з неї романтичне знайомство з безліччю незручних моментів. Обережно, від надлишку мі-мі-мі-шності під час перегляду може зводити зуби.

Old Spice

Місяця не минуло, як Tide пародіював Old Spice, тепер вирішив похуліганити і американський чоловічий бренд. Спільно з агентством Wieden+Kennedy, компанія Old Spice показала, наскільки безглуздо виглядають однотипні рекламні ролики відомих парфумів, сповнені драматизму і чуттєвості, але ігноруючі логіку. “Більше креативу!” – бажає Old Spice світовим торговим маркам, а RAU бажає того ж українським рітейлерам.

Дивіться також наш попередній огляд

Краща реклама тижня: Parfums.ua, Tide, Amazon, Стівен Тайлер і Сінді Кроуфорд


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку