Реклама тижня: Prom.ua, Київстар, Tiffany & Co. і Мей Маск

Реклама тижня: Prom.ua, Київстар, Tiffany & Co. і Мей Маск

13.05.2018 09:00
  1331
Микола Маранчак

Креативні ролики від українських і світових компаній, представлені минулого тижня.

Цього разу ми вирішили урізноманітнити наш огляд, і не просто представити свіжі й оригінальні рекламні ролики останнього часу, але й підготувати їх короткий аналіз. Щоб оцінити креативність і зміст вибраних сьогодні для огляду роликів, ми попросили їх коротко проаналізувати і оцінити креативного директора агентства Michurin Дмитра Болсуновського. Після кожного відео (або декількох роликів від одного виробника), експерт розповідає, що йому сподобалося або не сподобалося в їх стилістиці, музичному супроводі, креативній ідеї або змісті.

Prom.ua

Prom.ua продовжує освоювати футуристичний жанр кіберпанку, заглядаючи в майбутнє онлайн-торгівлі і реклами. Нові короткі відео під загальним слоганом “Майбутнє за маркетплейсом” демонструють рекламні голограми з візуальною відсилкою до минулорічного кіно-хіта «Той, що біжить по лезу 2049». Новий кампейн став продовженням розвитку теми міста Promopolis, розробленої спільно з Digital-агентством Grape Ukraine.

Коментар Дмитра Болсуновського: Тактичні ролики реалізовані в рамках платформи “футуризм”. Для оцінки самої платформи і стратегії, яка лежить в основі платформи, було б логічніше прокоментувати іміджевий ролик “майбутнє за маркетплейсом”. Якщо ж ідеться конкретно про серії тактичних роликів, то помітно, що платформа не дуже підходить для тактичного повідомлення “широкий асортимент”. Зв’язок з іміджем тільки на рівні візуальної стилістики. Зрозуміло, що на тактичні ролики такого плану ніхто не буде витрачати бюджет, тому реалізація не дотягує до рівня “футуристичного міста”.

Київстар

“Коли твоя мама – богиня, тобі не страшні навіть людожери”, – саме так можна обмалювати нове спільне творіння Serviceplan Ukraine і Київстар. Напередодні відпусток креативщики агентства і оператора привнесли в свою кампанію трохи екзотики. Окремої уваги заслуговують грим і лайки для мами.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=41&;v=yyUhZ7iVP20

Коментар Дмитра Болсуновського: Чесно кажучи, мені не вдалося вловити логіку стратегів Київстар, яка призвела до появи цього ролика. У ролику обіграна ситуація, в якій наявність роумінгу допомогла головному герою виплутатися з делікатної ситуації (опустимо логічну помилку, що ключем до порятунку була схожість мами на тубільне божество, а не роумінг як таковий). Невже досі споживачеві необхідно пояснювати, що зв’язок у роумінгу зручний і може бути корисним? Я дуже сумніваюся. Слоган “роумінг доступний кожному” ніяк не підтримується основним сюжетом, а просто причеплений збоку, щоб не бовталося. Гумор неприродній і натужний, “мама під час косметичних процедур схожа на аборигена острова слонової кістки, ахаха”, спроби загравати з молоддю “це вони тобі лайкають” виглядають жалюгідно.

Supreme

У квітні Мей Маск виповнилося 70 років. І хоча сьогодні її більше знають як маму мільярдера і засновника компаній Tesla і SpaceX Ілона Маска, у Мей за спиною понад 50 років успішної модельної кар’єри. В цей раз Мей Маск стала обличчям спільної колекції молодіжного бренду Supreme і Louis Vuitton. У ролику вона красується в стильних образах і веде себе як манірна юна красуня. “Мене називали старою моделлю вже в 28”, – іронізує Мей про стереотипи краси. І справді, вік у ролику абсолютно не відчувається.

Коментар Дмитра Болсуновського: Якщо опустити той факт, що в ролику головну роль виконує мама знаменитого Ілона Маска, то в іншому сюжет вкрай примітивний. Як буває з селебріті, або тобі везе, і несподівано знаменитість виявляється відмінним актором, або… тобі не щастить. Не хочу нікого не образити, але я відчув себе глядачем чергового талант-шоу, де бабуся намагається виглядати круто. Не вийшло.

Gatorade

Виробник енергетиків Gatorade забавно обіграв дружбу двох зоряних гравців ФК “Барселона” Ліонеля Мессі і Луїса Суареса. У якийсь момент друзі по життю стають запеклими суперниками, влаштувавши справжнє протистояння, в тому числі через рекламу, ЗМІ та соцмережі. Метою кампейна стало просування “першого спортивного енергетичного напою”.

https://www.youtube.com/watch?v=v9Kbav1GZeI

Коментар Дмитра Болсуновского: насилу змусив себе додивитися до кінця. Можливо, потрібно бути фанатом футболу, щоб це чіпляло.

Tiffany & Co.

Ювелірний бренд Tiffany & Co. представив весняну колекцію прикрас Tiffany Paper Flowers. Обличчям кампанії стала американська актриса Ель Фаннінг, що танцює під хіп-хоп версію культової пісні Moon River з фільму “Сніданок у Тіффані”, записану репером A$AP Ferg. Спеціально для ролика П’яту авеню біля флагманського магазину Tiffany & Co. у Нью-Йорку прикрасили фірмовим бірюзовим кольором бренду. Вже за перші п’ять днів яскраве відео заслужено набрала на Youtube більше 500 000 переглядів.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=30&v=JTjxuqn67d4

Коментар Дмитра Болсуновского: Ясно, що в роликах такого плану не варто чекати сюжетних тонкощів або креативних твистів. І все ж. Знаменитий кліп Fatboy slim Weapon of choice з геніальним Крістофером Уокеном був творчо переосмислений в рекламному ролику Кензо, а тепер вже ролик Кензо, мабуть, надихнув творців реклами Tiffany. Але увійти тричі в одну і ту ж річку важкувато, і, незважаючи на наявність непоганої хореографії, ролик виглядає застарілим років на 10.

Дивіться також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Епіцентр К, New Balance, Львіварня і Святослав Вакарчук


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку