Реклама тижня: Rozetka, Diesel, Nike, Bud і Гра престолів
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Діма і Rozetka, Diesel і інфлюенсери, Nike і спортсменки, Bud і Гра престолів.
Rozetka
Завжди хочеться більшого, особливо в любові. Новий головний герой Rozetka Діма пообіцяв, якщо ролик, розроблений Fedoriv, збере 5000 лайків – покаже обличчя своєї дівчини. У підсумку в Facebook ролик зібрав за тиждень поки лише 500 лайків при 40 000 переглядів і отримав змішані відгуки. Втім негатив, як і можна було очікувати, виходив в основному від хейтеров з забобонами.
Diesel
Це по одному інфлюенсери такі круті, а збери їх хоча б удвох і чекай який-небудь треш. Ось і в рекламі італійського бренду одягу Diesel трапилася така ситуація – не так-то просто зняти з себе і партнера одяг, коли на вас стільки фетишів і брязкалець. Успіх і краса вимагає жертв, але іноді чому б ці жертви не висміяти, що власне і зробив бренд, показавши на контрасті життя звичайного фолловера. З одного боку, вийшло вже занадто контрастно і перебільшено, але 2 млн переглядів за чотири дні говорять про те, що люди справді втомилися від тих, хто вічно в образі і не проти з них посміятися.
Samsung Galaxy
Після 10 успішних років на ринку смартфонів, Samsung Galaxy вирішив заглянути ще далі в майбутнє. У рекламі бренду показаний потенціал поки не існуючих технологій і багато речей дійсно вражають. Цікаво, що бренд вирішив поглянути в майбутнє під пісню “Que Sera, Sera” з далеких 50-х, що отримала “Оскар”, як саундтрек до фільму «Людина, яка занадто багато знала». Чи таїться в цьому якийсь меседж – історія замовчує. В іншому б випадку його б обов’язково знайшли, але в даному -навряд чи хтось буде шукати.
Bud
Напередодні фінального сезону “Гри престолів” в HBO явно вирішили, що втрачати вже нічого. Можна навіть опошлити зведену в культ сагу банальним пивом в руках персонажів, – очікування фанатів вже нічим не зіпсуєш, фінал будуть дивитися всі. Так що поки наївні глядачі очікують нормального, повноцінного трейлера, на офіційному Youtube серіалу “Game of Thrones” випустили рекламу пива Bud Light. У всякому разі шанувальники Bud серед серіаломанів будуть в захваті, про інших важко сказати.
Nike
Спорт, спорт, спорт. Nike не змінює традиції і зробив чергову рекламу з цілим суцвіттям спортивних зірок. Відбирали їх чомусь за гендерною ознакою: всі 11 героїнь ролика – жінки. Чи потрібно заявляти про дискримінацію навпаки – не ясно, як і те, чому креатив “мрій по-божевільному” чоловіків не стосується. Втім і так все ясно, – це всьо тренд, а суть нікого не хвилює.
Читайте також –
Реклама тижня: Алло, Яготинське, Olay, Леся Нікітюк та Зої Кравіц