Реклама тижня: Metro, Stella Artois, Durex, Морган Фрімен і Сара Джесіка Паркер
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних ритейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Metro Cash & Carry Ukraine
Безвіз безвізом, але жарти на кордоні погані, особливо якщо ти – баклажан. У новому рекламному ролику Metro Cash & Carry Ukraine та Ogilvy Ukraine овочі проходять суворий контроль якості. У компанії стверджують, що під час надходження на базу, продукти проходять жорсткий відбір, доходить до того, що вимірюється температура фруктів і овочів. Як саме вони це роблять – історія замовчує. А от за баклажан прикро.
Tadiran
Моргану Фрімену грати бога не звикати, ось і в новому відео його плутають зі Всевишнім. «Мій бог!» – вигукує домробітниця, побачивши актора. Нарешті Фрімен поділився секретом своєї аномальної суті – це все кондиціонер: саме він допомагає зірці “Брюса Всемогутнього” та ще половини всіх голлівудських блокбастерів керувати погодою в будинку так, як це робить бог.
Stella Artois
Бути заручником однієї ролі не круто, але прибутково. Серіал “Секс у великому місті” завершили знімати 15 років тому, а Сара Джесіка Паркер досі грає Керрі Бредшоу, адже шанувальників серіалу все ще мільйони по всьому світу. У новій рекламі Stella Artois актриса закликає покінчити з глобальною кризою питної води. Зважаючи на тривалість відео – рекламного бюджету вистачило ненадовго, щоб використовувати відомий образ.
Durex
Бренд презервативів пішов ва-банк в темі жіночої емансипації – в хід пішли неголені пахви, рішучий похід однієї з героїнь на чергову акцію протесту та дискомфорт у ліжку. І все заради того, щоб заявити про проблему «сухого сексу». Компанія заявляє, що добра половина всіх жінок відчувають дискомфорт під час сексу. І пропонує купувати штучну змазку. Вйо в магазин!
Devour
І щоб двічі не вставати, ще одна реклама з натяком на тему сексу, тільки на цей раз на тему порнозалежності. Ролик виробника заморожених вечерь – суцільна метафора, яка веде до популярного нині food porn: задоволення від перегляду процесу приготування, поїдання або готової їжі. Десь писали що кулінарні ролики в минулому році обігнали по всьому світу перегляди реального порно. Хто знає.
Читайте також попередній огляд –
Реклама тижня: Kabanosy, ТМ “Галичина”, Miu Miu, Gillette і Gucci