Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність
Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Наполеон, космонавт і старий слоган з класичної реклами Sprite “Будь собою…”- здавалося б, що у них може бути спільного. Креативщики Епіцентру спробували підійти до нової рекламної компанії з делікатністю Тарантіно – впихнув невпихуєме у фільм у ванну, але без насильства й за допомогою 10-секундної замальовки на тему облаштування будинку. Ось так від Аустерліца до жартівливих пародій – один крок.