Реклама тижня: TOUS, Lacoste, Miu Miu і танок вагін

Реклама тижня: TOUS, Lacoste, Miu Miu і танок вагін

02.12.2018 09:00
  1249
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі. 

Гімн вагіні у Libress, крокодил у Lacoste, сюрреалістичні замальовки у Miu Miu і Burberry і сестри-близнючки Гвінет Пелтроу, що змагаються за кольє TOUS.

Libress

Бренд гігієнічних прокладок Libresse представив рекламу Viva La Vulva, головну роль в якій виконали співаючі і танцюючі жіночі геніталії. Всі вони звичайно ж показані метафорично – у вигляді устриць, фруктів, фіранок. Таким чином Libresse несе світу маніфест жіночої витонченості проти почуття сором’язливості у жінок перед їх вагінами. Чи домігся бренд кінцевої мети зі своєю ЦА – історія замовчує, але почуття незручності у більшості інших глядачів викликати точно зміг. Втім, чим не метод боротьби з суспільним невіглаством – людьми, що уникають називати речі своїми іменами в розмовах “про це”. Візуальний арсенал у ролику, підкріплений незрівнянною композицією Fatboy Slim під назвою Praise You (»Хвала Тобі”), дійсно доставляє.

Burberry

Іноді магія реклами вимагає небагато – легкого сюрреалізму, знайомих фізіономій і передчуття свята, тим більше такого любенького, як Різдво. У новій роботі Burberry досліджується грань між реальністю і фантазією через гіпнотичні замальовки, де ключову роль грають світло, міміка і загальна композиція. Для відео позували співачка M. I. A, модель і Наомі Кемпбелл з мамою і ще кілька зірок.

https://www.youtube.com/watch?v=QG0zqaUDOEE

Miu Miu

До креативних засобів у відеоряді звернулися також в Miu Miu. Модний Дім вирішив нагадати глядачеві про артхаус 50-х років ХХ століття, прикрасивши своє творіння старомодними, але цікаво виглядаючими сьогодні візуальними ефектами. Головну роль в рекламі виконала американська актриса Ель Фаннінг. Дівчина миготить в химерному калейдоскопі, грає флаконами духів в шахи і обмінюється поглядами з іншими моделями, перебуваючи в космосі з прикрасами замість зірок.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=73&v=u_O1Lf7pBqs

Lacoste

Що ще показувати бренду Lacoste, якщо не крокодила, адже саме ця тварина – символ французької торгової марки. У новій рекламі рітейлера рептилія представлена у вигляді грайливого анімаційного персонажа, рівень кумедності якого кожен може оцінити по-своєму. В цілому. у ролику не відбувається анічогісінько, а комп’ютерна графіка, намальована анімаційною студією Gobo, залишає бажати кращого. Якщо відео представлено як промо до чогось більшого, а не просто “егей, у нас крокодил на логотипі, він миленький”, то з цього ще може щось вийде.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=28&v=_64V1iKJN-E

TOUS

Для презентації нової колекції прикрас та аксесуарів Осінь-Зима 2018 іспанський ювелірний дім TOUS запросив американську актрису Гвінет Пелтроу. У трилогії “Заповіт тітоньки Едни” сестри-близнючки, зіграні Пелтроу, змагаються між собою заради залишеного в спадок лише для однієї з них кольє. Заради перемоги вони проходять три дивні тести, але жодне з відео якогось логічного фіналу всієї цієї історії так і не пропонує.

Дивіться також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Comfy, Varus, Зої Кравіц в Країні Чудес і фіаско Dolce & Gabbana


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  57
Усі новини ринку