Реклама тижня: Алло, Аптек Низьких Цін, Under Armour, Леся Нікітюк і ноги Олі Полякової

Реклама тижня: Алло, Аптек Низьких Цін, Under Armour, Леся Нікітюк і ноги Олі Полякової

07.10.2018 09:00
  1198
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Алло

Безстрашна Леся Нікітюк знову кинула виклик магії в рекламі Алло. Цього разу відома телеведуча зі словами “Та ти шо!”протиставляє танцям з бубном переваги смарт-техніки за допомогою дистанційно керованих кави-машини і робо-пилососа. Двох танцюючих шаманів, які ймовірно символізують далеких від технологій колег, не рятує навіть магічне коло в кращих традиціях Гоголя. Здавалося б, причому тут розодягнені в шкури тварин індіанці. Втім, напевно, це все постмодернізм. Над міні-серіалом, в якому чаклуни безрезультатно б’ються з майбутнім, попрацювало креативне агенство Tabasco.

Intuicia

Схоже тепер не тільки вокальні дані Олі Полякової з її діапазоном голосу в три октави є її надбанням. Ноги української поп-діви стали амбасадором бренду жіночих колгот Intuicia. Ролик спочатку нагнітає нічну самотність Полякової десь у застінках сцени, але потім швидко розряджає обстановку – виявилося співачці потрібно було лише назвати правильний пароль, щоб вийти з приміщення. Ні колготи бренду, ні ноги виконавиці, прикриті довгою спідницею, в сюжеті участі не брали.

Люксоптика

Мережа оптик Люксоптика видала власний жартівливий маніфест зі слоганом “Не відтягуй!”За сюжетом дівчина азіатської раси відтягує в сторони повіки, щоб прочитати меню в ресторані. Чим їй це може допомогти, історія замовчує. Епіграфом дивної ситуації стає закадровий голос, що закликає піти перевірити зір. Цікаво, що до комічного абсурду у своїй рекламі Люксоптика звертається не вперше, трьома місяцями раніше компанія спільно з агенцією Madcats представила кілька саркастичних відео на тему телеабсурду, за допомогою якого телебачення часто просуває разюче непотрібні речі. Схоже, такий підхід в мережі оцінили.

Аптек низьких цін АНЦ

У мережі тільки ледачий вже не обговорив трешову рекламу мережі Аптеки низьких цін. Подивитися в ній і справді є на що: бородаті жінки, стереотипи про східну культуру, багато дрімучого сексизму і нарочито жахливий монтаж в стилі 90-х. Цвяхом програми стала акція під назвою”трахтебедох”. Якщо мета творців відео була зробити вірусний ефект, то вона виявилася досягнутою – реклама стала найбільш обговорюваною на просторах UAnet цієї осені. Ролик можна похвалити за зухвалість в кращих традиціях жанру треш, питання в тому, що робити непідготовленим глядачам, які хотіли б це розвидіти.

Under Armour

Тим часом до непривабливих речей звернувся також спортивний бренд Under Armour. Нове творіння американців виглядає абсолютно традиційним для мотиваційних, безсюжетних відео про спорт, проте цього разу акценти зміщені в сторони найменш затишної сторони тренувань, яку часто супроводжують не тільки перемоги, але й біль з розчаруванням. Відомі, але не в нашій країні, спортсмени демонструють в новій рекламі свої садна і забої, як би натякаючи, що вони теж страждають, як і звичайні спортсмени-новачки або любителі, але все забувається, коли перемагаєш.

Читайте також наш попередній огляд –

Реклама тижня: АТБ-маркет, SOVA, Guinness, Емілія Кларк і Петя Бампер


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку