Реклама тижня: Люксоптика, Моршинська, Dolphi, Samsung і знову київський міст

Реклама тижня: Люксоптика, Моршинська, Dolphi, Samsung і знову київський міст

29.07.2018 09:00
  1030
Микола Маранчак

Суперниця у Моршинська, телеабсурд у Люксоптика, пікап-прийомчики для невдах у Dolphi Ukraine, нова порція троллінгу Apple компанією Samsung і чергове відео міжнародного бренду на київському пішохідному мосту.

Моршинська

Бренд мінеральної води Моршинська продовжує зміцнювати позиції на українському ринку в ролі головної марки H2O для спортсменів. Нове відео не містить традиційні для спортивної реклами мотивуючу музику і спортсменів, що роблять вправи, зате чудово заграє з глядачем парою креативних сюжетних твістів. Головну роль в ролику, розробленому командою Y&R, виконала багаторазова переможниця тенісних турнірів Еліна Світоліна. Центральною ідеєю виступила думка про те, що у кожного своя гра і своє поле гри, а залишатися у формі можна і через багато років.

Люксоптика

Дуже часто телеабсурд, до якого доходять медійники, просуває разюче непотрібні речі, націлені лише на те, щоб витрусити копійку з простодушного обивателя. Зазвичай споживач сам винен у цьому – шукає прості шляхи, не дбаючи про достовірність інформації. А якщо псевдонаукову маячню йому “впарює” знаменитість з позитивним медіа-іміджем, то про сумніви і зовсім можна забути.

Цю ситуацію агенство Madcats обіграло для Люксоптика, придумавши телемагазин «Teleoko exclusive» з чарівним актором і телеведучим Миколою Луценком. За сюжетом ведучий переконує купити різні пристрої корекції зору тим, кому «і так нормально». А всього-то треба сходити навіть не в поліклініку, а в Люксоптика до офтальмолога.

Dolphi Ukraine

Долфі-Україна запустила рекламну кампанію, націлену на просування презервативів Dolphi. У центрі сюжету пікап-прийомчики, які краще не повторювати. Після фраз типу “Все цвіте і, я дивлюся, у тебе теж” хлопець отримує від дівчат ляпаса, але, як це зазвичай буває в кіно, потім вони все одно знайомляться, адже дівчата люблять неадекватний, а справжні герої-коханці ніколи не програють. Таких відео з Вовчиком-спокусником назнімали десяток і, треба помітити, деякі дійсно дуже вдалі.

Invicta

Схоже на те, що кількість показів київського пішохідного мосту в рекламі міжнародних брендів скоро переплюне міст Золоті ворота в Сан-Франциско і Бруклінський міст у Нью-Йорку. Принаймні виглядає він більш дружелюбно до пішоходів і міжпланетні монстри в блокбастерах його ще не руйнували.

Італійський бренд рюкзаків Invicta пішов шляхом таких брендів як Diesel, Lee Cooper та інші, і показав Парковий міст над Дніпром з видом на Поштову площу, наповнивши ролик бадьорим візуальним рядом і саундтреком, розрахованими на молодіжну аудиторію. Приємно те, що рекламний продукт, розроблений агентством Havas, з “черговим мостом” вийшов якісним.

Samsung

Компанія Samsung продовжує тролити Apple. Рекламщики навіть не намагаються підійти до питання тонко, а використовують самий ломовий прийом з можливих: покупець приходить у магазин Apple і переконує співробітника, що Samsung Galaxy краще. Обговорюючи в кожному з семи представлених у серії відео різні недоліки “яблука”,типу відсутність роз’єму для навушників, швидкої зарядки або слабку камеру iPhone X (у порівнянні з Galaxy S9), продавцеві не залишається, що сказати, крім як розвести руками “я вірю в бренд і це головне!” З іншого боку, Samsung хоч і не дає відповісти опоненту, граючи в одні ворота, не погодитися з ним неможливо.

https://www.youtube.com/watch?v=7trMPJNBV20

https://www.youtube.com/watch?v=-O_MjXbX3VA

Читайте також наш попередній огляд

Реклама тижня: WOG, McDonald’s, Reebok, Галь Гадот і котики


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  36
Усі новини ринку