Реклама тижня: Епіцентр К, New Balance, Львіварня і Святослав Вакарчук

Реклама тижня: Епіцентр К, New Balance, Львіварня і Святослав Вакарчук

06.05.2018 09:00
  1675
Микола Маранчак

Креативні ролики від українських і світових компаній, представлені минулого тижня.

Епіцентр К

Шок і справжнє безумство в новій рекламі Епіцентру К. “Що за сад-город?”, – запитують герої відео, коли на робочому столі колеги виявляють розсаду і свіжі помідори в горщику. Ще більше потрясіння у чоловіка, який повернувся додому і виявив, що квартира перетворилася на справжню теплицю. Як виявляється, вся справа в “садовому бумі” в Епіцентрі.

Львіварня

Святослав Вакарчук знявся в рекламі, в якій він не співає. За сюжетом закохана парочка зустрічає вокаліста гурту Океан Ельзи у дегустаційному залі музею пивоваріння Львіварня: підсаджуються до нього, роблять селфі і разом слухають виступ інструментального тріо. Примітно, що на столі у співака лише закуски до пива. Рекламна кампанія розроблена агентством THINKMcCANN за замовленням Carlsberg Ukraine.

New Balance

Спортивний бренд New Balance представив мотивуюче відео, в якому демонструє силу незалежності від обставин і думки інших людей. У рекламі рітейлера знялися відомі спортсмени: бейсболіст Франциско Линдор, гравець в лакросс Підлогу Рабил, футболістка Роуз Лабель та інші. Слоган кампейна — «Розкажи всім про свою незалежність».

https://www.youtube.com/watch?time_continue=58&v=bgfRCBRRlWw

Philips

Компанія Philips для просування своїх соковижималок спроектувала в Амстердамському музеї забавний трюк. На очах у відвідувачів художньої галереї ілюзіоніст витягує фрукти прямо з полотен, а реакцію людей, само собою, зняли на відео.

Facebook

Після скандалу з витоком даних, Facebook випустив вибачальне відео. Закадровий голос розповідає, заради чого створювалася соцмережа і говорить про речі, які її псують: фейкові новини, спам та інший негатив. Реклама стала лише першою у серії роликів, які будуть випускатися в підтримку Facebook.

Дивіться також наш попередній огляд

Реклама тижня: Hennessy і Schweppes в Україні, Huawei і готель для оголених


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мумі-тролі захопили світ і заробляють на цьому. Як сімейний бізнес Янссонів виріс до оцінки в €720 млн

Мумі-тролі захопили світ і заробляють на цьому. Як сімейний бізнес Янссонів виріс до оцінки в €720 млн

У 1945-му вийшла перша дитяча книжка Туве Янссон, присвячена втраті та віднайденню дому. Її головні герої Мумі-тролі...
time icon  
  245
Усі новини ринку