
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Можна не любити реп, але не можна не захоплюватися Alyona Alyona. У мережі активно обговорюють, чи дійсно новоявлена українська суперстар Олена Савраненко – унікальний випадок нового імені з народу, яка стала популярною завдяки Youtube чи це чийсь вдалий продюсерський проект, який вчасно зайшов у вільну нішу вітчизняної музичної індустрії. А тим часом чарівне обдарування випустила вже третій кліп, в якому абсолютно випадково миготить не один лише логотип Епіцентру, але і його дочірніх проектів Intersport і 27.ua. І нікого, крім них. Збіг? Навіть якщо припустити, що дана нативна реклама нативніша не буває, рекламність її применшувати не варто. У всякому разі вихователька дитячого садка роботу вже кинула, очікуємо повноформатний альбом і дует з Jay-Z або Олегом Винником.
І ще раз про спільну творчість Tabasco, Алло і Лесі Нікітюк, що виходить зі змінним успіхом приблизно раз на місяць. Побудовано відео серйозно – як класичний різдвяний ролик з добротою, безкорисливістю і всіма прилеглими, типу “без зайвих слів” і випадковим зворушливим етюдом, награним на піаніно. Меседж більш ніж зрозумілий – до відповідальності, панове, до допомоги нужденним, адже дрібний роздріб теж вимагає підтримки.
Не хотілося б повторюватися, але Нікітюк пішла в рекламний тираж, причому з жорстким трешем і забавним кривлянням. Здається, PepsiCo щось нове намацала для своїх рекламних компаній і це сильно відрізняється від співпраці з тим же Ріапобой, Що могло б бути добре, але поки неоднозначно. To be continued… ?
Швидше за все, аудиторію таких персонажів, як Дядя Жора, в Україні переоцінюють, але як і у випадку з політичними популістами – дане твердження сумнівне. Справа в іншому, дівчата в нічим невиправданих коротких спідницях (типу, “тьолочки”) в рекламі в наш час – однозначно акція сумнівна, націлена не на найпрогресивнішу аудиторію. Але коли дівчата ще й єноти з одним обличчям (Marvel ридає в сторонці) – мимоволі згадуєш епоху початку нульових, яка, загалом-то далеко позаду. Але три позитивні ремарки є – “бездоганна українська” (не у гнів активістам, самі такі), продумана передача кольору і, звичайно ж, фінальні Mo-mo-mo-mo-mo-moneyveo – звучить просто “вогонь”. Даєш радіо-рекламу?
https://www.youtube.com/watch?v=TxdCCfCZu8s&feature=youtu.be
Шок, щенячий захват і радість на фоні абстрактної передсвяткової мелодії, немов у кульмінації чергового фільму з хеппі-ендом, – як-то так можна описати нову, нічим не примітну рекламу Rozetka. Стрибаюча красуня на випиваючого хлопчину не враховується. Примітно те, що Rozetka стала гратися зі своєю зеленкою і раптом стало цікаво. Чи буде цьому рішенню продовження – невідомо.
І трохи про кіномистецтво в рекламі. Шведський рітейлер не став обмежуватися 20-секундним відео, і зняв повноформатний 4-хвилинний ролик про пристрасть, сміливість, тріумф, трагедію, радість, втрату, сімейні зв’язки і любов. Ролик, що виходить за рамки типової реклами, знятий переважно для скандинавських країн, можливо для України такий формат не практичний – хто знає.
Читайте також наш попередній огляд