
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Співзасновник і генеральний директор Асоціації рітейлерів України Андрій Жук прокоментував телеканалу «Прямий» інтерес міжнародних компаній до України та їх перспективи на вітчизняному ринку.
У сюжеті, присвяченому складнощам іноземних рітейлерів при виході в Україну та можливій появі нових гравців, Андрій Жук виступив в якості експерта. Зокрема, коментуючи перспективи шведського одежного гіганта H&M, співзасновник Асоціації рітейлерів України зазначив: «H&M вже відкрила в Україні вакансії та почала підбір персоналу. Але це не означає, що магазин почне роботу вже найближчим часом: не факт, що він відкриється в цьому році». Також Андрій Жук наголосив, що після початку ремонтних робіт до відкриття магазину таким компаніям як H&M потрібно від 60 до 90 днів, щоб приміщення повністю відповідало їхнім вимогам.
Ще один довгоочікуваний українцями бренд родом зі Швеції – мережа магазинів товарів для дому IKEA. Компанія кілька разів пробувала вийти на вітчизняний ринок, але через бюрократичні перепони й економічну кризу відмовлялася від своїх планів. В кінці минулого року IKEA знову анонсувала відкриття магазину в Україні. «У шведській корпорації вже є в Україні свій представник, і на цей раз вони планують орендувати площі, а не купувати або будувати власну будівлю для IKEA, – звертає увагу Андрій Жук. – Їх цікавлять приміщення площею від 5000 кв. м. Але малоймовірно, що магазин відкриється вже в цьому році, за нашими прогнозами, ймовірніше відкриття в 2019-му».
Повну версію сюжету за участю топ-менеджера Асоціації рітейлерів України можна подивитися нижче.
Читайте також –
Інфографіка: 25 нових брендів, які вийшли на український ринок в 2017 році