Фокстрот і ПриватБанк запустили інноваційну технологію оплати товарів без черг та навіть без світла

Фокстрот і ПриватБанк запустили інноваційну технологію оплати товарів без черг та навіть без світла

Сьогодні
Оксана Дудка

ПриватБанк у партнерстві з національною мережею Фокстрот запустили інноваційне платіжне рішення на базі застосунку мобільного еквайрингу “Термінал”. Технологія Tap to Phone дозволяє продавцям-консультантам у торгових залах Фокстрот приймати безготівкову оплату безпосередньо через звичайний смартфон, а покупцям оплатити обраний товар не стоячи в черзі до каси. І, що дуже важливо: це працює, навіть якщо в магазині вимкнуть світло.

“Успішний досвід Фокстрот є підтвердженням переваг інтеграції застосунку “Термінал” для будь-якого бізнесу - від невеликої кав’ярні до великого ритейлу та служб доставки, що дозволяє оптимізувати бізнес-процеси, зменшити навантаження на касові вузли та економити на купівлі громіздкого обладнання, – відзначає керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанк Сергій Макаренко. – “Термінал” – це про свободу приймати оплати там, де зручно клієнту, і про впевненість у стабільності бізнесу за будь-яких умов, у чому наша команда особисто переконалася, попрацювавши на місці продавців-консультантів мережі прямо в торговому залі”.

Завдяки інтеграції платіжного застосунку “Термінал”, Фокстрот зосередив повний цикл роботи з клієнтом - від вибору товару до його оплати та видачі – у мобільному рішенні: смартфоні продавця-консультанта. Тепер допомогти клієнту вибрати потрібний товар та прийняти оплату продавець-консультант може безпосередньо через свій смартфон. Це швидко, безпечно (на тому ж рівні, що й традиційні термінали), а фіскальний чек ви миттєво отримуєте в електронному вигляді.

«Це один із найдинамічніших проєктів у Фокстрот. Від старту роботи до першого запуску минуло лише 2,5 місяці завдяки злагодженій співпраці з командою ПриватБанк, – розповідає операційний директор Фокстрот Данил Векленко. – Зараз понад половина оплат у мережі здійснюється безготівково, а весь ключовий сервіс зосереджений у смартфоні продавця. Наявність Tap to Phone стало логічним і важливим кроком у вдосконаленні всієї екосистеми роздрібного обслуговування у Фокстрот. Таким чином ми відповідаємо очікуванням клієнтів на легкий процес покупки».

Застосунок “Термінал” активно використовується продавцями Фокстрот для роботи з чергами в періоди пікового попиту та в умовах блекаутів. За період тижня знижок на Чорну пʼятницю майже 15% всіх оплат в мережі Фокстрот пройшли через новий спосіб “Термінал”.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also