Як ПРРО забезпечують безперебійну роботу магазинів: досвід мережі Антошка та Вчасно

Як ПРРО забезпечують безперебійну роботу магазинів: досвід мережі Антошка та Вчасно

09.01.2025 08:01
  1271
Валерія Байда

Іван Чивкін, директор з операцій і розвитку Антошка та Євген Кушнірчук, керівник програмного сервісу для бізнесу «Вчасно.Каса» на RAU Summit 2024 розповіли, як за одну ніч перевели мережу дитячих товарів на ППРО та про плани розвитку у цьому напрямку.

Про перехід мережі Антошка на ППРО

Наразі мережа Антошка налічує 40 магазинів в 17 містах України загальною площею 40 000 кв. м. У компанії працює понад 1000 співробітників, 75% з яких – це персонал роздрібних точок. На рік обслуговують понад 3 млн клієнтів, а 80% чеків видають з використанням бонусних карток.

Ще восени 2023 року активно думали про перехід на ППРО. Разом з партнером Вчасно.Каса почали з тестування в онлайн-магазині, потім тестували офлайн-магазини, які розташовані в Одесі.

І 1 березня 2024 року, буквально за одну ніч, перевели мережу на електронні чеки.

Наразі замінили 70% обладнання, а 30% – плани на 2025 рік.

Про результати впровадження ППРО в мережі

Після переходу на ППРО вже через місяць приблизно 50% чеків видавалося в електронному вигляді, наразі ця цифра 77%. Проте 23% чеків ще видаються в паперовому вигляді.

За весь час роботи ППРО не мади жодної помилки, тож в мережі констатують, що відбулася мінімізація технічних проблем з обладнанням. Також з позитивних змін – оптимізація витрат та часу персоналу. А через те, що використовують менше паперу для друкування чеків, дбають про навколишнє середовище.

Щорічна економія  при впроваджені ППРО на рівні 1 млн грн на рік.

Про плани

Окрім того, що в магазинах змінили обладнання, ще є гарний інструмент з можливістю оптимізувати процеси в середині офісу. Тож у наступному році в мережі Антошка планують тестування рішення від Вчасно.Каса – віддалене адміністрування касами.

Про кабінет контролю кас

Річ в тому, що вже давно назрівало питання, аби була можливість адмініструвати всі каси з єдиного місця. Тож в компанії Вчасно вирішили робити такий хаб, в якому одна людина може контролювати ключі ЕЦП, автоматично їх оновлювати, відкривати та закривати зміни тощо.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  293