З drogerie в FMCG: Prostor відкрив магазин нового формату з їжею та напоями
Один з лідерів українського ринку drogerie Prostor відкрив експериментальний магазин нового формату в центрі Дніпра, додавши food-категорію в асортимент торгової точки.
Про це на своїй сторінці в соціальній мережі facebook повідомила маркетинг-директор Prоstor Надія Фоміна.
На фотографіях з магазину видно, що в торговій точці можна придбати молочну продукцію, сири, м’ясо-ковбасні вироби, безалкогольні, слабоалкогольні та алкогольні напої, чай, каву, солодощі та інші товари food-сегменту.
Як розповів RAU директор роздрібної мережі Prоstor Олександр Опря, в магазині також встановили каво-машину класу суперавтомат. Подібні каво-машини використовуються на заправках WOG та ОККО.
«Це експериментальний магазин. Ми шукаємо формат, що максимально задовольнятиме потребам наших відвідувачів», – підкреслив топ-менеджер Prostor.
Він також зазначив, що при введенні food-категорії інші сегменти, традиційно представлені в магазинах Prostor, не постраждали.
Нагадаємо, мережа Prоstor позиціонує себе як національна мережа магазинів краси та догляду. Перший магазин компанії був відкритий в 2005 році в Дніпрі, а зараз вона один з лідерів українського ринку drogerie. Станом на кінець червня 2017-го мережа магазинів Prostor налічувала 281 торговий об’єкт у всіх регіонах України.
У 2017 році в керівництві компанії відбулися істотні зміни. У березні 2017-го в мережі змінився генеральний директор. Замість Дениса Германа, який очолював Prоstor чотири роки, посаду генерального директора зайняв Едуард Приймачов. Тоді ж на пост директора роздрібної мережі був призначений Олександ Опря, який змінив Сергія Сливку. Пізніше до компанії приєдналися Євген Шавруков, який посів посаду IT-директора Prоstor, а також Дмитро Островський, призначений на пост комерційного директора.
Читайте також –
Rozetka офлайн: як виглядає супермаркет лідера українського e-commerce (фоторепортаж)