Бренд Promod йде з України. Замість нього відкриють магазини ORSAY (ОНОВЛЕНО)

Бренд Promod йде з України. Замість нього відкриють магазини ORSAY (ОНОВЛЕНО)

15.02.2018 08:10
  2453
Микола Маранчак

Представляюча французьку мережу компанія ARGO припиняє розвиток бренду Promod в Україні.

Про це RAU повідомили два джерела – адміністрація одного із магазинів мережі, а також представник консалтингової компанії. “Магазин на Хрещатику буде працювати до 18 лютого включно. Ще один залишився у Lavina Mall – він пропрацює до кінця лютого”, – повідомила співробітниця однієї з торгових точок мережі. Причину такого рішення вона не озвучила: “Просто ліквідували бренд”,- заявила Юлія.

Інформацію також підтвердили в компанії ARGO. За словами директора з маркетингу ARGO Retail Ірини Бігун, вони дійсно припинять роботу з цим брендом. “Якщо говорити про ситуацію Promod в цілому по світу, то за останні декілька років бренд закрив понад 500 магазинів, в самій компанії проходить реструктуризація, що істотно впливає на колекції і строки поставки товарів. Зважаючи на те, що ми зацікавлені в динамічній і якісній роботі, а, головне, в прибутку – було прийнято рішення закрити магазини Promod і зосередитися на більш прибуткових і цікавих ринку брендах. На даний момент ми розширюємо мережу магазинів ORSAY, які відкриваємо майже на всіх локаціях закритих Promod”, – прокоментувала вона.

Старожил Хрещатика

Promod був заснований в 1975 році французом Франсісом-Шарлем Поле як сімейне підприємство. За більш, ніж 40 років існування йому вдалося відкрити фірмові магазини в 50 країнах. Сьогодні мережа, орієнтована на жінок у віці від 20 до 40 років, нараховує понад 1000 торгових точок по всьому світу.

Компанія ARGO завела бренд в Україну в 2000 році. Однією з перших торгових точок став Promod в Києві на Хрещатику, де він пропрацював понад 15 років. Саме тут сконцентровано цілий торговий квартал власників ARGO – їм належить понад 4500 кв. м нерухомості на центральній вулиці столиці.

Серед інших брендів, що представляються ARGO, в тому числі і на Хрещатику, торгові марки Mango, Lee Cooper, Orsay, Parfois, United Colors of Benetton, Liu Jo, Scotch&Soda, Desigual та інші.

Останні роки магазини Promod працювали в ТРЦ Gulliver, Dream Town, Sky Mall, а також у Харкові і Одесі. Останній з них відкрився 1 серпня 2017 року в Lavina Mall. В цілому на грудень 2017 року в Україні працювало сім магазинів Promod, а вже в січні компанія ARGO заявила в соцмережах про фінальний розпродаж бренду.

Процес розвитку

За останній рік Україну залишали переважно російські бренди – найбільший російський взуттєвий рітейлер Centro, взуттєва мережа Kari, дискаунтер Plato та інші, проте ще більше торговельних мереж зайшло. За 2017 рік в Україні розпочали роботу більше двох десятків нових зарубіжних брендів. Більшість торгових марок, які з’явився в країні – із Західної Європи і США. Деякі оператори повернули на ринок бренди, які раніше закрили свої торгові точки – наприклад, Gerry Weber, Baldessarini і Hugo Boss. Інші ж ніколи раніше не були присутні в Україні.

Нові бренди виводить на український ринок і ARGO. Наприклад, у 2017 році ARGO повернула на український ринок денім-бренд Lee Cooper, а в серпні минулого року відкрила два нових бренди преміум-сегмента — голландський Scotch&Soda і італійський Liu Jo.

“Завжди вибираємо бренди, виходячи з того, що може бути цікаво в даний момент на ринку, – розповіла RAU директор з маркетингу ARGO Retail Ірина Бігун. – Коли ми тільки починали, було легше, тому що всі бренди були для України в новинку, менше наших співвітчизників їздили за кордон. Зараз споживач став більш вибагливим, він зважує пропозиції від різних брендів і вибирає своєрідний мікс стилю, ціни та якості”.

За словами Ірини, до ротацій бренду в компанії ставляться спокійно. Тільки в 2017 року в ARGO припинили співпрацю з одним брендом і кілька нових завели на український ринок. “Від деяких брендів, звичайно, ми відмовляємося. Так у лютому 2017 року припинили співпрацю з ALDO, так як останнім часом він не користувався попитом, і ми не могли конкурувати з іншими взуттєвими компаніями, – говорить вона. Подібні рішення Ірина Бігун вважає процесом розвитку. “Ми націлені на відкриття нових магазинів, нових брендів, на розвиток мультибрендів мережі і свій інтернет магазин, як один із пріоритетних каналів продажів. Ми націлені на розвиток: не стоїмо на місці, ідемо тільки вперед”, – додає Бігун.

Так що не виключено, що догляд Promod з України – лише чергові технічні зміни в портфелі брендів ARGO. Так, у планах компанії найближчим часом відкриття мультибрендового магазину ARGO в Retail Park Petrovka c асортиментом для дорослих і дітей, сім – в ТРЦ River Mall, два – в ТРЦ Проспект і кілька в Одесі.

Читайте також

До останньої пари: мережа Kari йде з України


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  127
Усі новини ринку