Повна програма RAU Summit 2025
3 грудня, Київ = XII підсумкова подія року для власників та топ-менеджерів компаній сфери роздрібної торгівлі та торговельної нерухомості RAU Summit 2025. Презентуємо повну програму заходу.
ПРОГРАМА
ГОЛОВНА ТЕМА: ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ, ШВИДКІСТЬ ЗМІН І РУХ У МАЙБУТНЄ
09:30 – 10:10. Відкриття саміту.
Інтерв’ю “У центрі змін: як ритейл і торговельні центри рухаються в майбутнє”
Ключові питання:
- Поточний стан ринку ритейлу та торговельної нерухомості наприкінці 2025 року: ключові тенденції, динаміка відкриттів, інвестицій і втрат
- Еволюція взаємин між орендарями та орендодавцями: новий баланс інтересів чи збереження традиційного протистояння
- Трансформація бізнесу: компанії та кейси, що стали символами змін 2025 року
- Міжнародні бренди на українському ринку: що визначає рішення заходити або залишати країну
- Прогнози на 2026 рік: головні тренди, драйвери розвитку та можливі сценарії для ритейлу й торговельної нерухомості
Експерти:
- Андрій Жук, співзасновник та голова Асоціації ритейлерів України
- Максим Гаврюшин, голова Української Ради Торгових Центрів, операційний директор Budhouse Group
Модератор: Микола Маранчак, редактор відділу “Споживчі ринки” в Forbes Ukraine
10:10 – 10:50 Сесія №1. Виклики, гнучкість та трансформація бізнесу
Ключові питання:
- Виклики і переосмислення амбітних планів, трансформація бізнесу
- Міні-формати набирають оберти, водночас онлайн-торгівля також прискорюється
- Робота в режимі постійних атак ворога, блекаут і втрати складських та торгових об’єктів. Фінансові та інвестиційні наслідки.
- Драйвери і блокери розвитку фармритейлу
- Інвестиції в корпоративну освіту — пріоритет №1
- Взаємодія бізнесу і держави: реальна та ідеальна
Експерти:
- Тарас Коляда, СЕО мережі Подорожник
- Сергій Потьомкін, сo-founder мережі Кібернетики
- Владислав Другов, директор з продажу та розвитку Sinsay
Модератор: Яна Єрмакова, керівниця напряму аналітики Retail Association of Ukraine
10:50 – 11:30 Сесія №2. Інвестиції, партнерство і трансформація бізнесу
Ключові питання:
- Які нові тенденції формують інвестиційний ринок України: продаж і придбання активів, інтерес до західних регіонів та готовність інвесторів до нових проєктів?
- Як трансформуються підходи інвесторів і фондів до управління портфельними компаніями: від стратегії експансії до вибору правильних рішень у час війни?
- Як змінюється ринок ритейлу та e-commerce: офлайн чи онлайн, нові моделі розвитку та поведінка споживачів у 2025 році?
- Яким чином державні компанії входять в активну фазу M&A: інтеграція придбаних мереж, конкурентна боротьба та розвиток непаливних напрямів?
- Яким буде ландшафт інвестицій та операційного бізнесу в Україні після війни: зростання вартості активів, пріоритетні ніші та потенціал відбудови?
Експерти:
- Михайло Гранчак, керуючий директор інвестиційно-банківського департаменту Dragon Capital
- Василь Тофан, старший партнер та член інвестиційного комітету Horizon Capital
- Денис Кудін, директор з корпоративної стратегії та розвитку Ukrnafta
- Роман Корсак, генеральний директор інвестиційної групи VolWest Group, мережі «Наш Край» та SPAR
Модератор: Олександра Некращук, заступниця головного редактора NV Бізнес
11:30 – 11:50 – КАВА ПАУЗА
11:50 – 13:55 Сесія №3. Сучасні рішення: інновації для бізнесу та клієнтів
11:50 – 12:05 – презентація: “Залучення 2.0: Як гейміфікація в застосунках підвищує лояльність, частоту покупок і залучення”
Єгор Павленко, CEO Live Animations та Наталя Середня, директорка з маркетингу Prostor
Тези виступу:
- регулярна інтерактивність закріплює поведінку та стимулює повторні дії;
- гейміфікація мотивує та перетворює користувача на лояльного клієнта;
- ігри створюють довгострокову прив’язаність до бренду через позитивний досвід і регулярну взаємодію.
12:05 – 12:20 – презентація: “Як AI у програмі лояльності «Привіт» передбачає потреби клієнтів і створює персональні пропозиції від різних брендів, які збільшують конверсію здійснення покупок”
Інна Турлюн, керівниця програми лояльності Привіт ПриватБанку
Тези виступу:
AI-двигун персоналізації: «Ми прогнозуємо покупку ще до того, як клієнт її захоче» – що відрізняє Привіт в Приват24 від традиційних loyalty-програм, і як це впливає на динаміку покупок у брендів-партнерів;
як AI у програмі лояльності «Привіт» щороку створює 735 млн персональних рекомендацій для клієнтів, що допомагають будувати довіру. Кейси Фокстрот, Аврора, WOG і 400+ партнерів мсб;
як зростає self-service модель через Маркетинговий кабінет у Приват24, де бізнес може керувати попитом у кілька кліків.
12:20 – 12:35 – презентація “Дуже важко поклеїти шпалери, не маючи стін”
Ігор Філіпенко, директор департаменту розширеної аналітики RBC Group
Тези виступу:
- більшість AI-проєктів провалюються не через погані моделі, а через хаос у даних;
- “піраміда потреб для AI” допомагає вибудувати аналітику у правильній послідовності;
- поетапний підхід збільшує цінність наявних даних та дає ROI до 400%.
12:35 – 12:50 – презентація: “Електронні ТТН у 2026: як ритейл готується до переходу та впроваджує ключові кроки”
Василь Росада, керівник “Вчасно.ТТН” та Микола Чайка, директор з департаменту логістики “Санте-Алко”
Тези виступу:
- зміни на ринку: що очікувати від держави та бізнес-інноваторів;
- Е-ТТН для алкогольної продукції: досвід мережі «Санте-Алко» у впровадженні;
- чому якість перевезень у ритейлі визначає цифра, а не паперові процеси;
- як зрозуміти, що ви та ваші партнери вже готові до переходу на е-ТТН.
12:50 – 13:10 – презентація: “Як AI та об’єднання онлайн і офлайн збільшують продажі Будинку Іграшок”
Олег Лєсов, CPO eSputnik
Тези виступу:
- атрибуція офлайн+онлайн: внесок кожного каналу й кампанії в дохід;
- вплив офлайн-покупок на рекомендаційні моделі;
- автоматизація програми лояльності;
- інновації з АІ, що генерують додаткові продажі;
- реальні результати, цифри та кейси, зібрані командою.
13:10 – 13:25 – презентація: “Як забезпечити фіскалізацію всіх каналів продажів (магазин, виїзна торгівля, онлайн) і заощадити Х млн грн”
Станіслав Стояцький, Head of Brand Marketing, Checkbox та Дмитро Грущенко, Product owner of Retail Solutions, goodwine
Тези виступу:
- Always ON. Три причини, чому ритейлери обирають Checkbox;
- від “залізної доби” до ПРРО: як здійснити квантовий стрибок і заощадити мільйони;
- все під контролем: омніканальна фіскалізація на практиці.
13:25 – 13:40 – презентація:“Битва умов: конкуренція за рахунок оплати частинами в українському e-commerce”
Ліна Сівура, Chief Marketing Officer у Pricer24
Тези виступу:
- що зараз на ринку оплати частинами;
- порівняння умов ТОП-гравців: банки і онлайн-магазини;
- стратегічна аналітика: як системно порівнювати пропозиції.
13:40 – 13:55 – презентація: “Data-Driven Loyalty: Data is the new oil, and AI is the engine”
Ольга Семчук, CEO програми лояльності Fishka
Тези виступу:
- нейромережі та аналітичні моделі для утримання, залучення, рекомендацій і прогнозу відтоку;
- AI-аналіз відгуків із автоматичним визначенням тональності та тем;
- best Moment to Engage: модель, що визначає найкращий момент для надсилання повідомлення кожному клієнту;
- AI-створення персоналізованих відеопривітань з днем народження.
13:55 – 15:00 ОБІДНЯ ПЕРЕРВА
15:00 – 15:40 СЕСІЯ №4. Нова хвиля бізнесу: як сучасні мережі змінюють правила гри
Ключові питання:
- Старт і масштабування: як вдалося вирости в умовах конкурентного ринку та війни? Що стало головним драйвером розвитку?
- Сучасні підходи: які інновації (технології, маркетинг, формат магазинів чи сервісів) найбільше вплинули на успіх?
- Майбутнє мережі: розвиток компанії в найближчі 3–5 років? Чи є плани по експансії?
- Ризики та виклики: які найбільші бар’єри сьогодні для нових гравців ринку? Що може “зламати” ріст і як компанії це враховують?
Експерти:
- Олег Садовський, співвласник та CEO мережі Gepur
- Катерина Тємнікова, засновниця мережі KatySOHO
- Юлія Томусяк, засновниця мереж Famo та Pinky
- Іван Кришталь, співвласник та CEO мережі Cher’17
Модератор: Юрій Копишинський, CEO Webpromo
15:40 – 16:20 Сесія №5. Місія: Детінізація. Як змінюється контроль і партнерство з бізнесом у 2025–2026 роках
У центрі дискусії — зміни у державному контролі, нові підходи до перевірок та можливості справжнього партнерства між бізнесом і владою.
Ключові питання:
- Які нові інструменти контролю впроваджують ключові державні органи
- Як відбувається зміна філософії перевірок і контрольних функцій
- Як дерегуляція впливає на зменшення «тіні»
- Чи вистачає чинної державної політики для стимулювання роботи “в білу”
Експерти:
- Андрій Телюпа, заступник Міністра економіки, довкілля та сільського господарства України
- Леся Карнаух, в. о. голови Державної податкової служби України
- Модератор: Олексій Француз, керівник напряму Government Relations Retail Association of Ukraine
16:20 – 16:40. КАВА ПАУЗА
16:40 – 17:40 Сесія №6. Еволюція торговельних об’єктів: нові формати та ефективний tenant-mix
Ключові питання:
- Як війна змінила стратегії девелоперів та ритейлерів — від фінансування до вибору локацій і форматів?
- Які формати майбутнього задають тон ринку — mixed-use, lifestyle, retail park чи малі торговельні центри біля дому?
- Як змінюються відносини між ТРЦ і орендарями: хто сьогодні формує правила гри?
- Яким буде майбутнє регіональних торгових центрів в Україні у найближчі 3–5 років?
- Чи стають регіональні торговельні центри справжніми «community centers» — осередками життя міст?
Експерти:
- Ярослав Тимочко, директор ТРК Victoria Gardens, БЦ Viking, M10 Lviv Industrial Park
- Роман Курицький, засновник Building Development
- Петро Пуняк, співзасновник WR Group
- Тетяна Чубак, директор з розвитку ТРЦ Подоляни
- Галина Лакіш, комерційна директорка Lev Development
Модератор: Наталія Антоненко, CEO Порт Сіті Груп
17:40 до 19:30 – ВЕЧІРНІЙ КОКТЕЙЛЬ ТА НЕТВОРКІНГ
Read also
Новини Jewelry&Accessories: Love You, Золота країна, Sribna kraina, Люксоптика, Pearl та інші
