Повна програма RAU Summit 2025

Повна програма RAU Summit 2025

Сьогодні
rau

3 грудня, Київ = XII підсумкова подія року для власників та топ-менеджерів компаній сфери роздрібної торгівлі та торговельної нерухомості RAU Summit 2025. Презентуємо повну програму заходу.

ПРОГРАМА

ГОЛОВНА ТЕМА: ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ, ШВИДКІСТЬ ЗМІН І РУХ У МАЙБУТНЄ

09:30 – 10:10. Відкриття саміту.

Інтерв’ю “У центрі змін: як ритейл і торговельні центри рухаються в майбутнє”

Ключові питання:

  • Поточний стан ринку ритейлу та торговельної нерухомості наприкінці 2025 року: ключові тенденції, динаміка відкриттів, інвестицій і втрат
  • Еволюція взаємин між орендарями та орендодавцями: новий баланс інтересів чи збереження традиційного протистояння
  • Трансформація бізнесу: компанії та кейси, що стали символами змін 2025 року
  • Міжнародні бренди на українському ринку: що визначає рішення заходити або залишати країну
  • Прогнози на 2026 рік: головні тренди, драйвери розвитку та можливі сценарії для ритейлу й торговельної нерухомості

Експерти:

  • Андрій Жук, співзасновник та голова Асоціації ритейлерів України
  • Максим Гаврюшин, голова Української Ради Торгових Центрів, операційний директор Budhouse Group

Модератор: Микола Маранчак, редактор відділу “Споживчі ринки” в Forbes Ukraine

10:10 – 10:50 Сесія №1. Виклики, гнучкість та трансформація бізнесу

Ключові питання:

  • Виклики і переосмислення амбітних планів, трансформація бізнесу
  • Міні-формати набирають оберти, водночас онлайн-торгівля також прискорюється
  • Робота в режимі постійних атак ворога, блекаут і втрати складських та торгових об’єктів. Фінансові та інвестиційні наслідки.
  • Драйвери і блокери розвитку фармритейлу
  • Інвестиції в корпоративну освіту — пріоритет №1
  • Взаємодія бізнесу і держави: реальна та ідеальна

Експерти:

  • Тарас Коляда, СЕО мережі Подорожник
  • Сергій Потьомкін, сo-founder мережі Кібернетики
  • Владислав Другов, директор з продажу та розвитку Sinsay

Модератор: Яна Єрмакова, керівниця напряму аналітики Retail Association of Ukraine

10:50 – 11:30 Сесія №2. Інвестиції, партнерство і трансформація бізнесу

Ключові питання:

  • Які нові тенденції формують інвестиційний ринок України: продаж і придбання активів, інтерес до західних регіонів та готовність інвесторів до нових проєктів?
  • Як трансформуються підходи інвесторів і фондів до управління портфельними компаніями: від стратегії експансії до вибору правильних рішень у час війни?
  • Як змінюється ринок ритейлу та e-commerce: офлайн чи онлайн, нові моделі розвитку та поведінка споживачів у 2025 році?
  • Яким чином державні компанії входять в активну фазу M&A: інтеграція придбаних мереж, конкурентна боротьба та розвиток непаливних напрямів?
  • Яким буде ландшафт інвестицій та операційного бізнесу в Україні після війни: зростання вартості активів, пріоритетні ніші та потенціал відбудови?

Експерти:

  • Михайло Гранчак, керуючий директор інвестиційно-банківського департаменту Dragon Capital
  • Василь Тофан, старший партнер та член інвестиційного комітету Horizon Capital
  • Денис Кудін, директор з корпоративної стратегії та розвитку Ukrnafta
  • Роман Корсак, генеральний директор інвестиційної групи VolWest Group, мережі «Наш Край» та SPAR

Модератор: Олександра Некращук, заступниця головного редактора NV Бізнес

11:30 – 11:50 – КАВА ПАУЗА

11:50 – 13:55 Сесія №3. Сучасні рішення: інновації для бізнесу та клієнтів

11:50 – 12:05 – презентація: “Залучення 2.0: Як гейміфікація в застосунках підвищує лояльність, частоту покупок і залучення”

Єгор Павленко, CEO Live Animations та Наталя Середня, директорка з маркетингу Prostor

Тези виступу:

  • регулярна інтерактивність закріплює поведінку та стимулює повторні дії;
  • гейміфікація мотивує та перетворює користувача на лояльного клієнта;
  • ігри створюють довгострокову прив’язаність до бренду через позитивний досвід і регулярну взаємодію.

12:05 – 12:20 – презентація: “Як AI у програмі лояльності «Привіт» передбачає потреби клієнтів і створює персональні пропозиції від різних брендів, які збільшують конверсію здійснення покупок”

Інна Турлюн, керівниця програми лояльності Привіт ПриватБанку

Тези виступу:

AI-двигун персоналізації: «Ми прогнозуємо покупку ще до того, як клієнт її захоче» – що відрізняє Привіт в Приват24 від традиційних loyalty-програм, і як це впливає на динаміку покупок у брендів-партнерів;

як AI у програмі лояльності «Привіт» щороку створює 735 млн персональних рекомендацій для клієнтів, що допомагають будувати довіру. Кейси Фокстрот, Аврора, WOG і 400+ партнерів мсб;

як зростає self-service модель через Маркетинговий кабінет у Приват24, де бізнес може керувати попитом у кілька кліків.

12:20 – 12:35 – презентація “Дуже важко поклеїти шпалери, не маючи стін”

Ігор Філіпенко, директор департаменту розширеної аналітики RBC Group

Тези виступу:

  • більшість AI-проєктів провалюються не через погані моделі, а через хаос у даних;
  • “піраміда потреб для AI” допомагає вибудувати аналітику у правильній послідовності;
  • поетапний підхід збільшує цінність наявних даних та дає ROI до 400%.

12:35 – 12:50 – презентація: “Електронні ТТН у 2026: як ритейл готується до переходу та впроваджує ключові кроки”

Василь Росада, керівник “Вчасно.ТТН” та Микола Чайка, директор з департаменту логістики “Санте-Алко”

Тези виступу:

  • зміни на ринку: що очікувати від держави та бізнес-інноваторів;
  • Е-ТТН для алкогольної продукції: досвід мережі «Санте-Алко» у впровадженні;
  • чому якість перевезень у ритейлі визначає цифра, а не паперові процеси;
  • як зрозуміти, що ви та ваші партнери вже готові до переходу на е-ТТН.

12:50 – 13:10 – презентація: “Як AI та об’єднання онлайн і офлайн збільшують продажі Будинку Іграшок”

Олег Лєсов, CPO eSputnik

Тези виступу:

  • атрибуція офлайн+онлайн: внесок кожного каналу й кампанії в дохід;
  • вплив офлайн-покупок на рекомендаційні моделі;
  • автоматизація програми лояльності;
  • інновації з АІ, що генерують додаткові продажі;
  • реальні результати, цифри та кейси, зібрані командою.

13:10 – 13:25 – презентація: “Як забезпечити фіскалізацію всіх каналів продажів (магазин, виїзна торгівля, онлайн) і заощадити Х млн грн”

Станіслав Стояцький, Head of Brand Marketing, Checkbox та Дмитро Грущенко, Product owner of Retail Solutions, goodwine

Тези виступу:

  • Always ON. Три причини, чому ритейлери обирають Checkbox;
  • від “залізної доби” до ПРРО: як здійснити квантовий стрибок і заощадити мільйони;
  • все під контролем: омніканальна фіскалізація на практиці.

13:25 – 13:40 – презентація:“Битва умов: конкуренція за рахунок оплати частинами в українському e-commerce”

Ліна Сівура, Chief Marketing Officer у Pricer24

Тези виступу:

  • що зараз на ринку оплати частинами;
  • порівняння умов ТОП-гравців: банки і онлайн-магазини;
  • стратегічна аналітика: як системно порівнювати пропозиції.

13:40 – 13:55 – презентація: “Data-Driven Loyalty: Data is the new oil, and AI is the engine”

Ольга Семчук, CEO програми лояльності Fishka

Тези виступу:

  • нейромережі та аналітичні моделі для утримання, залучення, рекомендацій і прогнозу відтоку;
  • AI-аналіз відгуків із автоматичним визначенням тональності та тем;
  • best Moment to Engage: модель, що визначає найкращий момент для надсилання повідомлення кожному клієнту;
  • AI-створення персоналізованих відеопривітань з днем народження.

13:55 – 15:00 ОБІДНЯ ПЕРЕРВА

15:00 – 15:40 СЕСІЯ №4. Нова хвиля бізнесу: як сучасні мережі змінюють правила гри

Ключові питання:

  • Старт і масштабування: як вдалося вирости в умовах конкурентного ринку та війни? Що стало головним драйвером розвитку?
  • Сучасні підходи: які інновації (технології, маркетинг, формат магазинів чи сервісів) найбільше вплинули на успіх?
  • Майбутнє мережі: розвиток компанії в найближчі 3–5 років? Чи є плани по експансії?
  • Ризики та виклики: які найбільші бар’єри сьогодні для нових гравців ринку? Що може “зламати” ріст і як компанії це враховують?

Експерти:

  • Олег Садовський, співвласник та CEO мережі Gepur
  • Катерина Тємнікова, засновниця мережі KatySOHO
  • Юлія Томусяк, засновниця мереж Famo та Pinky
  • Іван Кришталь, співвласник та CEO мережі Cher’17

Модератор: Юрій Копишинський, CEO Webpromo

15:40 – 16:20 Сесія №5. Місія: Детінізація. Як змінюється контроль і партнерство з бізнесом у 2025–2026 роках

У центрі дискусії — зміни у державному контролі, нові підходи до перевірок та можливості справжнього партнерства між бізнесом і владою.

Ключові питання:

  • Які нові інструменти контролю впроваджують ключові державні органи
  • Як відбувається зміна філософії перевірок і контрольних функцій
  • Як дерегуляція впливає на зменшення «тіні»
  • Чи вистачає чинної державної політики для стимулювання роботи “в білу”

Експерти:

  • Андрій Телюпа, заступник Міністра економіки, довкілля та сільського господарства України
  • Леся Карнаух, в. о. голови Державної податкової служби України
  • Модератор: Олексій Француз, керівник напряму Government Relations Retail Association of Ukraine

16:20 – 16:40. КАВА ПАУЗА

16:40 – 17:40 Сесія №6. Еволюція торговельних об’єктів: нові формати та ефективний tenant-mix

Ключові питання:

  • Як війна змінила стратегії девелоперів та ритейлерів — від фінансування до вибору локацій і форматів?
  • Які формати майбутнього задають тон ринку — mixed-use, lifestyle, retail park чи малі торговельні центри біля дому?
  • Як змінюються відносини між ТРЦ і орендарями: хто сьогодні формує правила гри?
  • Яким буде майбутнє регіональних торгових центрів в Україні у найближчі 3–5 років?
  • Чи стають регіональні торговельні центри справжніми «community centers» — осередками життя міст?

Експерти:

  • Ярослав Тимочко, директор ТРК Victoria Gardens, БЦ Viking, M10 Lviv Industrial Park
  • Роман Курицький, засновник Building Development
  • Петро Пуняк, співзасновник WR Group
  • Тетяна Чубак, директор з розвитку ТРЦ Подоляни
  • Галина Лакіш, комерційна директорка Lev Development

Модератор: Наталія Антоненко, CEO Порт Сіті Груп

17:40 до 19:30 – ВЕЧІРНІЙ КОКТЕЙЛЬ ТА НЕТВОРКІНГ


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also