
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Хто з рітейлерів і торгово-розважальних центрів номінований на премію Retail & Development Business Awards і в яких номінаціях.
Друга урочиста церемонія нагородження кращих компаній сфери ритейла і торгової нерухомості Retail & Development Business Awards відбудеться 14 вересня 2018 року в КВЦ Парковий (Київ, Паркова дорога, 16 А).
Цього року кращі з кращих нагороджуються в 26 номінаціях, з них 21-у нагороду отримають рітейлери і 5 – девелопери.
Титульний партнер заходу – мережа студій одягу VOVK.
На думку багатьох експертів, мережа студій одягу VOVK – №1 серед молодих українських брендів одягу за темпами зростання та довірою клієнтів. У 2016 році компанія перемогла в номінації «Національний виробник року одягу для жінок» на конкурсі «Вибір року 2016».
Експертна рада та учасники ринку визначать переможців у наступних номінаціях:
Рітейлер року в drogerie – оцінюються торгові мережі, що пропонують продукти, пов’язані з красою, доглядом і здоров’ям. Short-list формується по 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшому географічним охопленням. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.18 року.
Бутіковий рітейлер року в косметиці та парфумерії – оцінюються торгові мережі з площею магазинів до 100 кв. м, що пропонують продукти, пов’язані з доглядом, косметикою та парфумерією. Short-list формується по 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшому географічним охопленням. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.18 року.
Рітейлер року в сегменті техніки, електроніки та гаджетів – оцінюються торгові мережі з площею магазинів від 100 кв. м (крім монобрендових магазинів), що пропонують побутову та комп’ютерну техніку, мобільні пристрої та аксесуари. Short-list формується по 2-ма критеріями а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшому географічним охопленням. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.18 року.
Рітейлер року в jewelry – оцінюються торгові мережі, що пропонують ювелірні прикраси, вироби з дорогоцінних металів. Short-list формується по 2-ма критеріями а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшому географічним охопленням. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.18 року.
Рітейлер року в сегменті товарів для детей – оцінюються торгові мережі з кількістю магазинів від 10, що пропонують іграшки, товари для дітей. Short-list формується по 2-ма критеріями а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшому географічним охопленням. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.18 року.
Супермаркет року в FMCG – оцінюються торгові мережі, які продають продукти та товари повсякденного попиту. Short-list формується по 3-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів площею від 1000 до 3000 кв. м; б) географічний обхват включає не менше 4-х областей; в) товарообіг за 2017 рік. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.18 року.
Гіпермаркет року в FMCG – оцінюються торгові мережі, які продають продукти і товари повсякденного попиту. Short-list формується по 3-ма критеріями: а) кількість магазинів площею від 3000 кв. м; б) географічне охоплення; в) наявності в асортименті продуктової та непродуктової групи, техніки, одягу, товарів для дома і т.д. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.18 року.
Рітейлер року в сегменті спортивного одягу та взуття – оцінюються торгові мережі, які продають товари для спорту, туризму і активного відпочинку. Short-list формується по 2-ма критеріями а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшому географічним охопленням. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.18 року.
Рітейлер року в сегменті товарів для дому та затишку – оцінюються торгові мережі, які продають меблі і товари домашнього вжитку. Short-list формується по 2-ма критеріями а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшому географічним охопленням. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.18 року.
Національний fashion-оператор року – оцінюються українські компанії, що працюють в сегменті fashion, та відкрили на 30.06.18 року не менше 10 магазинів.
Міжнародний fashion-оператор року – оцінюються іноземні компанії, що працюють в сегменті fashion, і відкрили на 30.06.18 року не менше 10 магазинів площею від 300 кв. м.
Якірний fashion-орендар року – оцінюються іноземні компанії, що працюють в сегменті fashion, і відкрили на 30.06.18 як мінімум 5 магазинів площею від 1000 кв. м.
Мультіканальний рітейлер року – оцінюються компанії, які мають офлайнові магазини та інтернет-магазин, і представлені в одній з номінацій Retail & Development Business Awards.
Кращий shop-concept року – оцінюються рітейлери, які самостійно висунули свої кандидатури для участі в номінації. Обов’язкова умова участі в номінації: у період з 30.06.17 по 01.07.18 рітейлер провів переформатування одного або декількох магазинів, впровадив новий формат або інші інновації. Самовисування відбувається шляхом направлення організаторам заповненої анкети на e-mail i.zaitsev@rau.ua. Більше інформації про номінацію та правила висунення.
Персона року в рітейлі – члени експертної ради вказують 5 осіб, що зробили, на їхню думку, найбільший вплив на розвиток українського рітейлу в період з 01.07.17 по 30.06.18. П’ять кандидатів, які набрали найбільшу кількість балів, потрапляють у фінал, який пройде під час проведення Retail & Development Business Awards: учасники заходу за допомогою інтерактивного голосування обирають переможця. Від однієї компанії в short-list може бути представлений тільки один номінант.
Кращі ТРЦ / Shopping Centre Awards. Оцінюються і нагороджуються торгово-розважальні центри орендною площею (GLA) від 15 000 кв. м, що працюють в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові.
Кращий малий ТРЦ – оцінюються торгові центри, що працюють в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові орендною площею від 15 000 кв. м до 19 999 кв. м
Кращий середній ТРЦ – оцінюються торгові центри, що працюють в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м.
Кращий великий ТРЦ – оцінюються торгові центри, що працюють в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові орендною площею від 40 000 кв. м.
Кращий аутлет-центр – оцінюються торгові центри, що працюють в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові орендною площею від 15 000 кв. м, де не менш 40% орендарів складають стокові або аутлет-магазини.
Персона року в девелопменті – члени експертної ради при заповненні анкети встановленої форми вказують 5 осіб, що зробили, на їхню думку, найбільший вплив на розвиток українського девелопменту в період з 01.07.17 по 30.06.18. П’ять кандидатів, які набрали найбільшу кількість балів, потрапляють у фінал, який пройде під час проведення Retail & Development Business Awards: учасники заходу за допомогою інтерактивного голосування обирають переможця. Від однієї компанії в short-list може бути представлений тільки один номінант.
Кращі рітейлери в e-commerce. Оцінюються і нагороджуються інтернет-магазини, що працюють в Україні не менше року до 30.06.18. Аналізується період з 01.07.17 по 30.06.18. Оцінка проводиться за даними відкритих джерел та спеціального ПО по 4-ма критеріями, які мають різний коефіцієнт.
Номінації:
E-commerce-рітейлер року в сегменті товарів для здоров’я, краси та догляду
E-commerce-рітейлер року в сегменті в сегменті техніки, електроніки та гаджетів
E-commerce-рітейлер року в fashion
E-commerce-рітейлер року в jewelry
E-commerce-рітейлер року в сегменті товарів для дітей
E-commerce-рітейлер року в сегменті спортивного одягу і взуття
Контактна особа з питань реєстрації:
Олеся Кобцева / Client manager (+38 050 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua)
Контактна особа з питань партнерства:
Едуард Ковтун / Partnership manager (+38 073 213 50 61 / e.kovtun@rau.ua)
Читайте також –
Запрошуємо на Шостий міжнародний Retail & Development Business Summit