Подвійна турбота: Подорожник приєднався до програми Fishka

Подвійна турбота: Подорожник приєднався до програми Fishka

14.05.2025 02:05
  860
Оксана Дудка

5 травня найбільший фармритейлер України мережа аптек Подорожник розпочала співпрацю з всеукраїнською програмою лояльності Fishka.

Програмою Fishka наразі користуються понад 10 млн користувачів, які накопичують бали, роблячи покупки в 26 компаніях-партнерах. Клієнтами Подорожник є понад 22 млн людей, тому ця співпраця є всеохопною і розширює можливості вигідного шопінгу для величезної кількості українців.

Компанії прозвітували про перший тиждень колаборації і зазначають, що вже 413 000 унікальних клієнтів Fishka зробили покупки в Подорожник і загалом заощадили понад 769 000 грн. 27% клієнтів, які списали бали, отримали знижку на весь чек. При цьому, середня сума знижки становила 44 грн, а найбільша — 5 962 грн: саме стільки балів Fishka використав в аптеці один з покупців.

Як це працює

Користувачі програми Fishka можуть використати накопичені бали повністю або частково, оплативши до 100% вартості товарів у Подорожник.

За умови, якщо клієнт авторизований у Fishka та в програмі лояльності Подорожник за одним і тим же номером телефону, система автоматично нараховує бали і оптимізує списання без додаткових дій з боку клієнта. Уся система повністю інтегрована у касове програмне забезпечення мережі. Фармацевтам не потрібно виконувати жодних додаткових дій, а покупці бачать усю інформацію про списання балів у фіскальному чеку.

За кожну покупку в аптеці клієнти гарантовано отримують Fishback 1% на рахунок Fishka — незалежно від того, чи була оплата грошима, чи балами. Ці бали можна використати як на подальші покупки в аптеці, так і під час шопінгу в інших партнерів Fishka.

Надалі компанії планують спільне впровадження нових сервісів і вигідних можливостей для клієнтів Подорожник, які користуються програмою Fishka.

«Мета нашої мережі аптек — не просто надавати українцям якісну фармопіку, а й забезпечити максимально комфортний, прозорий та сучасний сервіс на кожному етапі взаємодії з клієнтом. Співпраця з Fishka — це важливий крок до створення справді омніканального сервісу, де лояльність клієнта підтримується на всіх рівнях: від моменту покупки до можливості ефективного використання накопичених переваг», — пояснює маркетинг-директор Подорожник В’ячеслав Сауц.

«Ми переконані, що програма лояльності має бути корисною щодня — там, де це справді важливо для клієнта. Тому партнерство з найбільшою аптечною мережею країни стало логічним і стратегічним кроком — адже йдеться про регулярні витрати, пов’язані зі здоров’ям. Результати першого тижня свідчать про реальну цінність програми для клієнтів та підтверджують ефективність інтеграції лояльності в повсякденне життя», — зазначає CEO Fishka Ольга Семчук.

Довідка. Мережа аптек Подорожник найбільша в Україні й працює на фармацевтичному ринку понад 25 років. Налічує більше 2100 аптек по всій Україні у малих і великих населених пунктах. Клієнтами мережі є понад 22 мільйони українців. Асортимент Подорожник перевищує 25 000 товарів.

Fishka — це єдина в Україні коаліційна програма лояльності, яка за 16 років об’єднала провідних партнерів з різних галузей бізнесу та понад 10 млн клієнтів. До екосистеми Fishka входять 26 основних партнерів, 235 інтернет-магазинів у сервісі Fishka Online, мобільний застосунок, аналітичні інструменти та персоналізовані рішення для компаній.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  295