Підкорює нові ніші: Comfy випустив власну колекцію одягу та аксесуарів

Підкорює нові ніші: Comfy випустив власну колекцію одягу та аксесуарів

20.12.2023 08:12
  2961
Валерія Байда

Лідер з продажу техніки та електроніки Comfy зайшов на нову територію, випустивши власну колекцію мерча, особливість якого в тому, що на ньому майже немає брендування.

«Світшоти, футболки, шопери, шкарпетки та інші дрібнички, які ми випустили, були створені не для того, щоб перетворити наших клієнтів на мерчендайзерів. Ми хотіли подарувати справжнє тепло та посмішки, щоб люди могли нести добро, а не рекламу», — каже керівниця маркетингових комунікацій Comfy Ірина Тонких.

Власне, колекція так і називається «Добро несеться, бо ти його несеш». На елементах одягу та аксесуарів є цей надпис, як відсилка до добрих справ українців. До того ж 100% прибутку від продажу колекції рітейлер перерахує до фонду «Повернись живим».

«Хочеться, щоб було не лише красиво та весело, а ще й корисно. Ми створили по-справжньому якісні класні речі, які з задоволенням носитимемо самі. А щоб добро продовжувало нестися, заклали в проект підтримку війська», — коментує Ірина.

У колекції є світшоти, футболки, два види шоперів, шкарпетки, свічки, піни та наліпки. Розробкою проекту займалася команда «Томати і сіль». Всі товари вже доступні в онлайн-магазині comfy.ua. Пропозиція обмежена. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  293