Eldorado і MOYO: Що зараз купують українці в мережах техніки та електроніки Як введення карантину вплинуло на споживчі переваги клієнтів Eldorado і MOYO та які товарні категорії на даний момент... E-commerceНовини 1 квітня 2020
Від сімейної справи до бізнесу з оборотом в мільйони доларів – історія компанії CPG Засновник та генеральний директор української facility-компанії The Cleaning Pro Group розповідає про те, як невеличкому локальному... Історії компанійНовини партнерів 1 квітня 2020
Чи можуть рітейлери не платити за оренду через карантин – роз’яснення юриста Вчора Верховна Рада внесла зміни до Цивільного кодексу, які фактично дозволили орендарям не платити за орендовані... НовиниНовини про карантин 31 березня 2020
Тренди брендів: які магазини потрібно відкривати, щоб заманити покупців (фотоогляд) Досвід однієї з провідних українських будівельних компаній Synergy Construction: які вимоги висувають міжнародні ритейлери до... ДосвідНовини партнерів 31 березня 2020
Дмитро Расновський, Glovo: Зростає попит на доставку продуктів і медикаментів Генеральний менеджер Glovo в Україні розповів про реальні можливості заробітку під час карантину і майбутнє ринку... E-commerceНовини 31 березня 2020
Nielsen: як пандемія вірусу COVID-19 вплинула на зміни у споживчих настроях За результатами глобальних досліджень Nielsen покупці у країнах, охоплених вірусом, проходять шість стадій зміни... АналітикаНовини 31 березня 2020
Олег Кушіль, WOG: Кожен невеликий проект автоматизації дозволяє на 0,5-2% збільшити наш прибуток IT-директор мережі АЗК WOG про цифрову трансформацію бізнесу, нові тенденції на ринку, заміну робочих роботами і багато... ДосвідНовини компаній 30 березня 2020
Нова необхідність: рецензія на книгу “Цифрова стратегія” Суніла Ґупта Про що пише Суніл Ґупта і чи варто читати книгу «Цифрова стратегія. Керівництво із переосмислення бізнесу” Цей... Історія вихідного дняДосвід 29 березня 2020
Реклама тижня: IKEA, Львівське, Fanta, Nokia і “бондіана” Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми... Історія вихідного дняМаркетинг 29 березня 2020
Поки всі вдома: як бренди закликають тримати дистанцію під час епідемії Всі. Свої стали “Всі. Вдома”, Lamoda тепер “Ladoma”, у Епіцентр і АТБ-маркет – дистанція, а McDonald’s Україна... Історія вихідного дняНовини компаній 28 березня 2020
Nielsen: як успішно запустити новий продукт в інтернет-магазині Експерт міжнародної дослідницької компанії Nielsen розповідає про найбільш ефективні стратегії й головні міфи при... E-commerceМаркетинг 27 березня 2020
Більше ніж drogerie: як Епіцентр розвиває продажі побутової хімії, засобів гігієни та косметики Керівник департаменту побутової хімії та особистої гігієни мережі Епіцентр розповів про асортимент та продажі... Новини компанійПерсоналії 27 березня 2020