Оновлювлення tenant-mix у ТРЦ Оазис: перші у Хмельницькому House, Cropp, Bugatti та повернення Brocard
Впродовж 2025 року в ТРЦ Оазис було укладено 10 нових договорів оренди. Більшість магазинів уже відкрились та успішно працюють, деякі проводять адаптаційні роботи, а відкриття решти очікується на початку 2026 року.
Новий фітнес-клуб X-Sport, який відкрився у квітні, вже до кінця цього року дещо змінить формат, збільшивши тренажерну залу та поповнить її новим професійним обладнанням. Це додасть зручності та комфорту любителям спорту, а додаткові тренажери, які вже в дорозі, розвантажать залу в години пік.

Невдовзі відбудеться довгоочікуване відкриття магазинів House та Cropp. House відкриється на початку грудня 2025-го, площа магазину становитиме 460 кв. м. Тим часом, на локації майбутнього Cropp уже тривають монтажні та проєктні роботи. Відкриття заплановано на березень 2026-го. Площа магазину Cropp становитиме 430 кв. м.
На початку 2026-го ТРЦ очікує на повернення мережі Brocard у новому форматі. Магазин займатиме площу понад 240 кв. м та розміститься на першому поверсі Оазис. Не дивлячись на усі складнощі, які довелось пережити мережі на початку військового вторгнення, Brocard досі залишається лідером ринку та продовжує розвиватися. Саме тому було прийнято рішення поновити співпрацю з даним брендом та повернути його до Оазис, адже попит на присутність цього магазину в ТРЦ залишався на високому рівні.

У січні стартують роботи з повного оновлення супермаркету Сільпо. Зауважимо, що ремонтні роботи проходитимуть без закриття магазину та триватимуть кілька місяців. Відкриття оновленого супермаркету заплановано на весну 2026-го.
Восени 2026 року в ТРЦ Оазис відкриє свої двері офіційний магазин одягу французького бренду Bugatti. Договір оренди уже підписано, у І кварталі 2026-го будуть розпочаті проєктні роботи, а згодом – замовлення обладнання та колекції під нову локацію.
Не зважаючи на обставини, в яких наразі вимушений функціонувати сучасний бізнес, команда ТРЦ продовжує якісно змінювати склад своїх орендарів, приємно дивувати постійних відвідувачів та активно залучати нових.
Цей процес відбувається не тільки за рахунок зміни орендарів та появі в ТРЦ нових брендів, а й за рахунок активних маркетингових заходів – це щотижневі тематичні вечори, майстер-класи, заходи для дітей з аніматорами. Костюми аніматорів підбираються під прем’єри дитячих фільмів та мультфільмів у кінотеатрі. Це посилює враження дітей, які щойно вболівали за героїв у глядацькій залі, а на виході їх зустрічають ці самі персонажі.
Також в ТРЦ проводять різноманітні благодійні заходи – концерти, ярмарки та виставки, співпрацюють з благодійними фондами та громадськими об’єднаннями.
Разом з тим, в Оазис завжди залишають місце для нових ідей та планів.
Read also
Інвестиція у знання та людей: Аптека 9-1-1 вибудовує сучасну систему розвитку персоналу
