Що в імені твоєму: Ex-Oliva стане мережею ресторанів Файна Фамілія

Що в імені твоєму: Ex-Oliva стане мережею ресторанів Файна Фамілія

15.03.2017 03:28
  793
Іван Зайцев

Більше півроку, після відмови від бренду Oliva, заклади Юрія Колесника називалися просто і витончено: «Ресторан».

Але після декількох місяців роботи під такою назвою, власники компанії все-таки зуміли вибрати новий бренд для мережі популярних у киян ресторанів. Вибирали ім’я, як кажуть, «всім світом»: на офіційній сторінці в мережі Facebook оголосили конкурс на кращу назву. В якості головного призу – для автора обраної назви мережі – компанія запропонувала повністю оплачений тур до Барселони. Щасливицю, а також нове ім’я для «Ресторанів», назвали 15 березня всі в той же соцмережі.

Вибір припав на назву Файна Фамілія. «Попереджаючи ваші питання та коментарі, коротко пояснимо наш вибір. Файна Фамілія не просто два емоційних слова, що використовуються у безліч мовах. Файна Фамілія – це філософія нового проекту. Ми не прагнемо стати загальнонаціональною компанією, відкриваючи ресторани в багатьох містах України. Ми трансформуємося в Фамілію ресторанів, котрими управляють наші найкращі менеджери. Це самостійні підприємці, що об’єднані не лише спільним ім’ям, меню чи впізнаваним стилем, але, головне – спільними цінностями. Одним словом, ми створюємо істинну Сім’ю ресторанів – Файну Фамілію», – відмічається у повідомленні мережі.

Ольга Насонова, директор компанії «Ресторанний консалтинг», вважає, що нова назва – досить вдала. «Сім’я ресторанів – формулювання досить поширене, а ось поєднання Файна Фамілія я ще не зустрічала, – говорить експерт. – Воно зрозуміло більшості споживачів, і несе позитивний меседж». При цьому Ольга підкреслює, що поки не зрозумілий принцип розвитку мережі: «самостійні підприємці, об’єднані спільними цінностями». Oliva вже стикалася з проблемами, починаючи розвиток по франчайзингу, тому навряд чи Юрій Колесник обере цей шлях.

Жага змін

Нагадаємо, від популярного і розкрученого бренду Oliva, під яким мережа ресторанів, що належить Юрію Колеснику, успішно розвивалася, бізнесмен прийняв рішення відмовитися в серпні минулого року. Тоді він запевняв, що ніякої теорії змови у зміні вивіски не було: «ми просто хочемо змінитися», – говорив ресторатор. Основні зміни мали відбуватися не зовні закладів, а всередині: змінювалися атмосфера, меню, обслуговування, персонал. На всі зміни Колесник відводив вісім місяців, і в результаті точно вклався в намічений термін.

Тоді ж – у серпні – Юрій Колесник натякав, що у нього вже є ідея нового проекту, зайнятися яким він планує після завершення перетворень в Oliva. «Хотів би залишити у себе тільки п’ять ресторанів, а решту віддати. Але ні в якому разі не комусь зі сторони. Я завжди передавав франшизу тільки тим керуючим, з якими багато років працював, які добре розуміють наш формат, поділяють цінності і точно не підведуть», – ділився планами ресторатор. Судячи по заявленому концепту Файна Фамілія – саме реалізація минулорічної задумки Юрія Колесника.

 

Читайте также –

https://rau.ua/experience/proshhaj-oliva-yurij-kolesnik-otkazalsya-ot-brenda/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  39
Усі новини ринку