Олександр Оверчук, Злата Плаза та інші проєкти: Наша місія – створювати комфортне і сучасне середовище, що змінює якість життя людей на краще

Олександр Оверчук, Злата Плаза та інші проєкти: Наша місія – створювати комфортне і сучасне середовище, що змінює якість життя людей на краще

Сьогодні
  0
Оксана Дудка

Rentos Group – це понад 45 000 кв. м та більше 10 об’єктів в управлінні: ТРЦ Злата Плаза, ТЦ Покровський, ТЦ Слон, логістичний комплекс Форт та інші. Засновник і CEO Rentos Group Олександр Оверчук розповів RAU про філософію управління, розвиток об’єктів, антикризові рішення та роль сучасного CEO.

За рік портфель компанії зріс на 35%, а щомісяця об’єкти відвідує понад 1 млн людей. У час, коли ринок працює в умовах постійних викликів, Rentos Group демонструє стабільність і здатність рости завдяки системному управлінню та відповідальному підходу до девелопменту.

На чому базується ваша управлінська філософія?

– Я завжди кажу команді: результат нашої роботи має змінювати якість життя людей на краще. Це принцип, який формує кожне управлінське рішення. Девелопмент – це відповідальність перед містом, перед партнерами і перед людьми, які щодня відвідують наші об’єкти. Якість команди, філософія гостинності та партнерство – запорука стабільних результатів. Наша мета позитивно впливати на оточення та бути прикладом.

Важливо, щоб рішення мали довгострокову орієнтацію, тому покладаюся на аналіз даних, роботу з ризиками та створення цінності для наших гостей. Ми не працюємо емоційно – прозорість, послідовність і системність – це те, на чому тримається фундамент Rentos Group.

– Що означає бути сучасним CEO у сфері девелопменту?

– Сучасний CEO повинен поєднувати стратегічне мислення, антикризовий підхід і лідерство - це і ясність рішень, і комунікація з командою, і здатність створити умови для розвитку людей. У девелопменті результат створює команда, і роль CEO - забезпечити їй правильний напрям і підтримку. Постійний моніторинг ринку та трендів галузі як в Україні, так і поза її межами, дає можливість швидше реагувати на зміни.

– У кризові періоди ваші об’єкти показали високу стійкість. Що забезпечило цей результат?

– Стійкість формується до кризи і ця робота триває постійно. Ми напрацювали антикризові алгоритми, відшліфовуємо процеси та ефективність, вибудували систему управління ризиками, і це дало нам можливість діяти швидко та впевнено.

Другий фактор – взаємодія з партнерами. Ми чесно говоримо про показники, коригуємо умови, підтримуємо тих, у кого складна ситуація. Саме тому нам вдалося зберегти нульову вакантність і стабільну роботу об’єктів навіть у періоди найбільшої невизначеності. Зараз надзвичайно важливі ефективність, людяність та партнерство.

–​​​​​​​ У 2025 році Злата Плаза встановила рекорд відвідуваності. Що стало основою такого зростання?

– Перемога любить підготовку. Цей, як і будь-який інший рекорд - результат багаторічної системної роботи. Ми оновили tenant mix, посилили категорії, які мають стабільний попит, залучили унікальні для регіону бренди, частина операторів оновили концепцію. Паралельно - щоденний аналіз товарообігу, робота на випередження, пошук сервісних рішень, які покращують клієнтський досвід.

Не менш важливий маркетинг: він працює з аудиторією комплексно, залучаючи нові діджитал-інструменти. Саме поєднання цих факторів і дало рекордні 663 000 гостей у серпні та понад 38 000 у піковий день.

–​​​​​​​ Як ви формуєте tenant mix? Які критерії для вас важливі?

– Ми аналізуємо ефективність кожного оператора, дивимося на синергію категорій, частоту візиту, унікальність бренду та потенціал оператора. Регулярно проводимо опитування серед клієнтів, кого б вони хотіли бачити в ТРЦ. 

Сильні якорі, унікальні бренди, локальні формати та щоденні сервіси - це той баланс, який забезпечує стабільну роботу об’єкта. У 2025 році командою проведено більше 10 ротацій.

–​​​​​​​ ТЦ Покровський був зачинений до війни. Зараз це успішний приклад реновації. Як вдалося досягти цього?

– Об’єкт вимагав повного оновлення та зміни підходу. Ми почали з концепції: цей район потребував зручного центру щоденної покупки, де є якісний супермаркет, магазини та сервіси.

Далі – модернізація інженерних систем, інклюзивний благоустрій території, оновлення дизайну та залучення сильних операторів – Sinsay, Thrash!Траш!, Аптека 9-1-1, E-Zoo і сервісів. Зовсім нещодавно встановили сучасний ліфт – така інвестиція підвищила трафік на 2-й поверх на 15% та зробила простір доступним для всіх.

Результат – стабільна відвідуваність понад 3000 гостей щодня. Це підтверджує, що якісна реновація може відродити об’єкт, який тривалий час був зачинений. Головний фокус – на проблемах клієнта і як ми їх вирішуємо.

–​​​​​​​ Зараз ви працюєте над реновацією торгового центру по вулиці Київська, 69 у Рівному. Чим зацікавив цей об’єкт з точки зору інвестицій?

– Це добре відомий рівнянам супермаркет Сільпо. Оновлення цього магазину було справою часу – це був останній у Рівному торговий об’єкт мережі в старому форматі, і він уже давно потребував сучасних рішень та більшого комфорту для покупців. Мене мотивує потенціал локації. Район густонаселений, поруч потужні транспортні потоки, тому правильно сформована концепція може значно підсилити його функцію як локального центру щоденних покупок.

Ми працюємо над реновацією фасадів, облаштуванням парковки, покращенням доступності та інклюзивності, на завершальному етапі ремонтні роботи супермаркету Сільпо. Наше завдання - не просто відремонтувати будівлю, а сформувати якісний торговельний об’єкт, який буде зручним для мешканців району і водночас ефективним для операторів. Важливим є партнерство з Fozzy Group, адже це вже наш четвертий спільний об’єкт.

Які інновації ви вважаєте ключовими для сфери торговельної нерухомості?

– Операційна ефективність, енергетична незалежність та технологічність: це цифрові платформи для управління, аналітика трафіку, автоматизація операцій, мобільні сервіси – вони роблять управління прозорішим і швидшим. Більше даних – вища якість управлінських рішень. Об’єкти повинні ставати аналогом цифрових девайсів, де всі процеси можна відслідкувати онлайн.

Також я вважаю важливою інклюзивність – це не окремий соціальний напрям, а сучасний стандарт сервісу: доступність для всіх гостей, турбота про різні категорії населення, адаптація простору. Це не про виконання норм ДБН, це про людяність. 

–​​​​​​​ Соціальна відповідальність давно є ключовою складовою ваших проєктів. Чому це пріоритет?

– Тому що бізнес має впливати і бути корисним соціуму. Ми системно допомагаємо Силам оборони України та колегам, які у війську, команда щоквартально перераховує заробітну плату за один день, підтримуємо ВПО громади – Кремінну і Маріуполь, реалізовуємо соціальні проєкти - виставки ветеранів, цільові збори коштів. З початку війни на це спрямовано більше 8 млн грн.

Це не маркетинг, це частина нашої культури. Ми це робили і до війни, і будемо продовжувати. Якщо бізнес може покращити якість життя людей – він повинен це робити.

– Який внесок об’єктів Rentos Group у розвиток регіону ви вважаєте найважливішим?

– Наші об’єкти – це робочі місця, сплачені податки, можливості для розвитку бізнесу. Компанія входить в Клуб білого бізнесу, тобто має високий рівень сплати податків. Коли ми запускаємо або оновлюємо ТРЦ, ми створюємо точку економічного та соціального росту, залучаємо до робіт місцеві бізнеси, формуємо ком’юніті, покращуємо міське середовище. Це реальний вплив девелопменту на місто. На прикладі відновлення роботи ТЦ Покровський: сучасний благоустрій для міста площею 1000 кв. м та надходження до бюджету 1 млн грн щомісяця. 

–​​​​​​​ Які стандарти визначатимуть розвиток ТРЦ у найближчі роки?

– Омніканальність, емпатія до клієнта, технологічність, інклюзивність та сталий розвиток – це база. Офлайн простори мають давати емоції, сервіс та продукт, який онлайн надати не може. Я часто кажу – у майбутньому буде два типи компаній – швидкі та мертві. Ті, хто зможе швидко адаптуватись, будуть успішними. Об’єкти, які не адаптуються до цих стандартів, втратять конкурентність. Безперервне вдосконалення – це єдиний шлях до розвитку та виживання в сучасному світі.

–​​​​​​​ З якими викликами CEO стикаються найчастіше?

– Складні рішення – легке життя, легкі рішення – складне життя. Іноді потрібно закривати неефективні формати, іноді – інвестувати всупереч настроям ринку, іноді - відмовлятися від короткої вигоди заради довгострокової цінності. У таких рішеннях важливо залишатися послідовним. Найбільший виклик зараз – військові дії, дефіцит кадрів і непрогнозованість ситуації. Завдання керівника – вселяти команді впевненість у завтрашньому дні, мати беззаперечну патріотичну позицію та допомагати війську. Власний приклад – найкраща мотивація.

Який принцип найкраще описує ваш підхід до бізнесу?

– Роби те, що любиш, і люби те, що робиш. 

– Що вас надихає? 

– Мене надихає сам процес і результат – коли бачиш, що об’єкт, над яким ми з командою працюємо, починає жити – приходять люди, вони щасливі та усміхнені, оператори показують стабільні продажі та розвиваються, локація отримує нові можливості. Це дає розуміння, що робиш щось корисне та робиш свій внесок в краще майбутнє.
Ще один важливий фактор – це сім’я. Беззаперечне місце сили та відновлення. Вони підтримують мене в усіх складних рішеннях і завжди нагадують про баланс, це допомагає тримати правильний фокус та надає сенсу тому, що роблю.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Олександр Оверчук, Злата Плаза та інші проєкти: Наша місія – створювати комфортне і сучасне середовище, що змінює якість життя людей на краще

Олександр Оверчук, Злата Плаза та інші проєкти: Наша місія – створювати комфортне і сучасне середовище, що змінює якість життя людей на краще

Rentos Group – це понад 45 000 кв. м та більше 10 об’єктів в управлінні: ТРЦ Злата Плаза, ТЦ Покровський, ТЦ Слон, логістичний...
time icon   
  0