Масажний кабінет, більярд, кімната для медитацій та інше: як виглядає офіс Сільпо (фотоогляд)
Комікси на стінах, їдальня, кафе та креативні кімнати переговорів, жарти та мотиви найуспішніших магазинів: що ще можна зустріти у новому офісі мережі Сільпо у київському торгівельно-офісному центрі Silver Breeze.
Цей матеріал також доступний російською мовою
До нового офісу команда однієї з провідних продуктових мереж України переїхала в листопаді минулого року. Офіс зайняв цілий поверх ТОЦ Silver Breeze – майже 8800 кв. м і вмістив близько 900 співробітників. Його “родзинка” – яскраве та креативне оформлення робочого простору, з багатьма посиланнями на вже працюючі магазини мережі, які теж вирізняються оригінальними інтер’єрами та екстер’єрами. З найсвіжіших: супермаркет у Харкові у космічному стилі, “античний” магазин у новому ТРЦ Європарк поблизу Києва, торгівельна точка з мотивами залізниці у Фастові. По креативу та фантазії серед українських рітейлерів Сільпо не має рівних.
При облаштуванні нового офісу керуюча команда вирішила не зраджувати собі. Тож продовжила веселитися, розважаючи себе та працівників. Портал The Village побував в центральному офісі рітейлера та підготував детальну екскурсію. RAU пропонує приєднатися та подивитися, як виглядє Сільпо “за лаштунками”.
Фото: Анна Бобирєва.
Переїзд планували 10 років, до цього офіс розміщувався на ДВРЗ. «Це було дуже «романтичне» місце між ТЕЦ і залізницею. Офіси різних відділів були розкидані по різних будівлях, – розповідає директор відділу маркетингу Сільпо Дмитро Циганков. – Тепер ми всі разом – і це значно простіше. Так ми будемо швидше взаємодіяти».
На 8800 квадратних метрах можуть знайти місце 900 працівників. Робочий простір облаштували у форматі open space і зонували за департаментами. Працівники сидять за з’єднаними столами по чотири людини.
Керівники департаментів мають окремі простори зі скляними стінами. Також у кожного відділу є щонайменше одна переговорна кімната з проектором. У кожному крилі – кухня, яку ділять працівники кількох департаментів. У компанії кажуть, що таким чином вони будуть частіше спілкуватися між собою.
Дизайном займалося одеське архітектурне бюро «АРС-Дизайн», яке робить планування всіх магазинів Сільпо. Візуалізації на стінах – зображення, які були раніше використані (або будуть використані) для стилізації магазинів мережі.
«Усі мотиви – це наші напрацювання за багато років. Написи клінгонською мовою і ЛСД поп-арт – це все є у наших магазинах. Окремо дизайнери додавали інші елементи, наприклад, написи азбукою Морзе чи динозаврів, які з’являються, коли інтернет-сторінка не завантажується. Хотілося доповнити простір нетривіальними елементами», – пояснює Дмитро Циганков.
Усі переговорні теж стилізовані мотивами із супермаркетів мережі. Вони мають назви відповідно до своєї візуалізації. Наприклад: «переговорна Фредді Мерк’юрі», «переговорна комікс», «переговорна манга».
На поверсі також є їдальня компанії «Кантін». Сюди вхід, на відміну від офісу компанії, вільний. Поїсти тут можуть всі охочі. Для працівників Сільпо діє знижка 30%. У їдальні також розташований дзяо-бар «Дзяодзи», який є на деяких фуд-кортах супермаркетів мережі. Там можна пообідати раменом, наприклад. Крім того, є кав’ярня, у якій продають алкогольні напої після 18:00.
Також в офісі компанії є кімнати для відпочинку: зокрема більярдна, масажний кабінет і кімната для медитації. «Чому більярдна? А чому б і ні! Столик для пінг-понгу можна поставити і серед офісу, але саме окрема кімната потрібна для більярду», – розповідають у Сільпо.
Також на поверсі офісу є курилка. Там обладнали спеціальну витяжку, аби працівники могли палити, не покидаючи робочого простору.
«Я ще не знаю, як такий простір вплине на нашу роботу, ми тільки в’їхали. Тут абсолютно інша атмосфера, ніж у попередньому офісі. Головне, що всі працівники сидять разом. А краса та зручність – це просто зовсім інший дух», – підсумовує Дмитро.
Джерело: The Village
Читайте також –
Сільпо 20 років: топ-20 маловідомих фактів про флагманську мережу Fozzy Group