Огляд ресторанів і кафе: Cinnabon, Mr.Grill, Квіткова крамниця, KFC і Salateira

Огляд ресторанів і кафе: Cinnabon, Mr.Grill, Квіткова крамниця, KFC і Salateira

12.02.2018 08:00
  1140
Микола Маранчак

Другий в Україні Cinnabon, хот-дог бар Mr.Grill на Хрещатику, симбіоз кафе і магазину квітів у Києві на Саксаганського, Крила в Слов’янську, де з’явиться наступний KFC і про закриття Salateira в ОАЕ.

Cinnabon

2 лютого світова мережа Cinnabon відкрила кафе-пекарню на фуд-корті столичного ТЦ GLOBUS, яка стала другою в Україні. Як повідомила RAU прес-служба торгового центру, загальна площа фаст-фуд кафе становить 16,2 кв. м, площа технологічного сектора 43 кв. м.

«Американська мережа Cinnabon після виходу на український ринок в 2013 році довго придивлялась до перспектив бізнесу в нашому регіоні. Через чотири роки Cinnabon відкриває друге за рахунком кафе в Україні — в ТЦ GLOBUS. Ми впевнені, що нашим відвідувачам сподобаються неймовірно смачні фірмові булочки Cinnabon, що важливо – за вельми демократичними цінами», — коментує менеджер департаменту оренди ТЦ GLOBUS Олена Сьомочкіна.

Cinnabon – ексклюзивний виробник кондитерських виробів з фірмовою індонезійською корицею Makara. На очах у відвідувачів пекарі Cinnabon випікають Сіннабони, Мінибони, БонБайтси і капкейки. Вся випічка проводиться в професійній печі по секретній програмі, яку використовують для виробництва продукції Cinnabon у всьому світі. Асортимент фірмових напоїв представлений Чиллаттою, Мокалаттою і Лимонаттою.

Cinnabon

Mr.Grill Hotdogs & Burgers

На Хрещатику 7/11, відкрився другий в Києві хот-дог бар Mr.Grill Hotdogs & Burgers. Про це RAU повідомила компанія Premier Food. В основі меню – авторські хот доги в стилі «fusion», названі на честь американських президентів. Подаються з гарніром і овочевим асорті. Також в меню представлені фірмові бургери, закуски, салати, перші страви та десерти. Також передбачено дитяче пропозицію. Інтер’єр виконаний в графітових тонах з елементами декору, живі рослини і картини з президентами і політиками на стінах доповнюють образ.

Квіткова крамниця

25 січня на вулиці Саксаганського у Києві відкрилася “Квіткова крамниця”. Як пише The Village, заклад, що належить Стефанії Гордієнко, поєднує формати кафе та квіткового кіоску. Особливість місця – боулі із сніданками і коктейлі тут подають протягом цілого дня. Над інтер’єром, що включає традиційне лофтове рішення з оголеними цегляними стінами, доповнене колірними акцентами, працювала дизайнер Анна Шашурина.

Крила

Мережа ресторанів Крила відкрила 27 січня ресторан у місті Слов’янськ. Про це повідомляється на сайті компанії. У меню традиційно представлені гамбургери, сендвічі, картопля фрі і снеки. Мережа Крила присутня в 26 містах України і об’єднує більше 50 закладів. Нагадаємо, що в 2017 році мережа почала роботу за принципом франчайзингу також в Білорусі та Казахстані. Інвестиції у відкриття одного ресторану Крила по франшизі в Україні оцінюються приблизно в $25 000 – 30 000. Про необхідну суму інвестицій у відкриття ресторану за кордоном точних даних поки немає.

KFC

KFC відкриє ресторан у новій концепції в ТРЦ Smart Plaza Obolon. Як раніше повідомляла RAU з посиланням на прес-службу компанії UTG, новий заклад KFС буде дворівневим. Він займе 440 кв. м площі і буде розрахований на 150 посадочних місць. Ресторан стане 12-м закладом мережі в Києві і 16-м в Україні.

«Інтер’єр ресторану виконаний в новій концепції і адаптований до сучасної системи обслуговування в форматі fusion. Прийом, збір і видача замовлення буде здійснюватися різними співробітниками ресторану, оскільки це зручніше традиційної схеми in-line і дозволить швидше обслуговувати відвідувачів, а також значно оптимізує сервіс. Статус кожного замовлення буде відображатися на спеціальному табло», — розповів про принципи роботи нового закладу Олексій Куль, генеральний директор компанії «Глобальна ресторанна група – Україна», одного з українських франчайзингових партнерів KFC.

Він також повідомив, що в 2018 році компанія «Глобальна ресторанна група – Україна» планує відкрити в цілому п’ять нових ресторанів KFС в Києві, вклавши в розвиток мережі понад $4 млн.

Salateira

У лютому 2018-го одна з найвідоміших українських мереж «здорового fast-food» Salateira повідомила про закриття торгової точки в Об’єднаних Арабських Еміратах — в Дубай. «Бай-бай Салатейра Дубай! Півтора року — за 10 років. Ніколи не займайтеся тим, що вам не до душі», — написав на своїй сторінці в Facebook один з співзасновників Salateira Євген Рубан. Детальніше про заклад та причини його закриття, можна прочитати в недавньому інтерв’ю RAU.

Читайте також наш попередній огляд –

Огляд ресторанів і кафе: Domino’s Pizza, McDonald’s, Пузата Хата, Mafia, MY! Burgers & Fries і Київська реберня


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку