«Замов. Оплати. Отримай – тут»: новий стандарт сервісу у всіх ресторанах мережі KFC
Мінімум зайвих рухів, витрати часу та якісний сервіс – саме ці фактори визначають вибір людей на користь закладів швидкого харчування. Але чи може фаст-фуд бути ще зручнішим.
Відповіддю на цей виклик стала нова опція від мережі KFC – Table Service, яка виводить досвід відвідувача на новий рівень комфорту. Тепер у всіх закладах бренду рухатимуться не гості, а їхні замовлення.
Як це працює
Гість займає найзатишніше місце в закладі, сканує QR-код, обирає страви та оплачує замовлення онлайн. Через кілька хвилин команда KFC доставляє замовлення прямо до столу. «Замов. Оплати. Отримай – тут» – простий і зрозумілий принцип, який ілюструє слоган нової кампанії.
Основні переваги Table Service:
- Менше черг. Зазвичай клієнти визначають очікування у черзі, як одну з найнеприємніших частин відвідування ресторанів. Table Service мінімізує цей дискомфорт і навіть змінює саме сприйняття очікування, перетворюючи його на контрольований та приємний процес;
- Зручність та комфорт. Весь шлях замовлення – від вибору страв до їх подачі – відбувається без зайвих кроків, дозволяючи гостям повністю зосередитися на відпочинку і спілкуванні. Залишається лише обрати найкращий для себе столик;
- Оптимізована логістика та діджиталізація. Цифровий формат замовлення розвантажує зал, пришвидшує операційні процеси та підвищує ефективність персоналу.
- Підсилена гостинність. Персоналізована подача робить досвід ближчим до класичного ресторанного сервісу, але зі швидкістю QSR.
«Table Service – наступний логічний крок еволюції мережі KFC в Україні. Опція змінює саму суть відвідування: очікування страв більше не сприймається як тягар, а перетворюється на приємне проведення часу. Ми стали не просто зручнішими – сервіс працює сучасно, технологічно, швидко та персоналізовано, і водночас зберігає теплоту обслуговування», – коментує СЕО франчайзі KFC в Україні Аліна Кіптик.
Скористатися перевагами нового сервісу можна вже зараз в усіх закладах мережі країни.
Read also
Коли бек-офіс виходить у зал: як Фокстрот посилював мережу під час Чорної п’ятниці
