Новини магазинів техніки: Comfy, Фокстрот, Техно Їжак, Алло та інші

Новини магазинів техніки: Comfy, Фокстрот, Техно Їжак, Алло та інші

Сьогодні
  0
Костянтин Симоненко

Підсумки роботи Comfy за 9 місяців 2025 року, оновлені Фокстрот та Алло, ребрендинг Техно Їжак, нові магазини Ябко, а також інші новини в сегменті ритейлу техніки та електроніки.

Comfy підсумував 9 місяців 2025 року: зростання виторгу та розширення присутності в регіонах

Як повідомила пресслужба Comfy, за дев’ять місяців 2025 року лідер ринку побутової техніки та електроніки наростив виторг на 15,8%. У третьому кварталі 2025 року компанія відновила розвиток мережі та відкрила два нових магазини – у Києві (ТРЦ Sofia Mall) та в Одесі (ТРЦ Маяк А1). Паралельно триває оновлення існуючих форматів — з фокусом на безбар’єрність, діджитал-сервіси та комфорт клієнтів. Станом на кінець вересня мережа Comfy налічувала 112 магазинів у 23 областях України. До кінця року заплановано ще чотири відкриття.
Частка онлайн-продажів Comfy сягнула 33%. Цей напрямок зростає активніше за ринок: +17,8% до показників Comfy протягом січня-вересня минулого року проти 14,6% зростання ринку.
Мобільний застосунок Comfy генерує 27,3% всіх онлайн-продажів компанії. Частка щомісячно активних користувачів (MAU) додатку зросла на 50%.

Вже наступного року планується відкриття магазину побутової техніки та електроніки Comfy площею майже 1000 кв. м у новому столичному ТРЦ White Lines. Про це повідомляє компанія UTG, яка є розробником концепції та ексклюзивним брокером ТРЦ. Особливістю нового магазину стане діджитал-формат. У ньому буде представлений великий асортимент товарів та багато демо- та бренд-зон топових брендів. Також, за інформацією ритейлера, у новому магазині планують реалізувати традиційну для мережі концепцію зони видачі онлайн-замовлень fast track.

Оновлений Алло в чернігівському ТРЦ Hollywood Mall

В чернігівському ТРЦ Hollywood Mall відкрився оновлений магазин мережі Алло. Як розповіли у пресслужбі торговельного центру, оновлений формат магазину площею 260 кв. м розмістився на першому поверсі ТРЦ. Новий магазин Алло МАХ у форматі флагманського шоуруму пропонує максимальний асортимент і демонстраційні зони для клієнтів. Зміни продиктовані прагненням компанії до поєднання зручності онлайн-покупок із можливістю живого контакту з товаром і якісним сервісом в офлайн-точках.

Мережа Техно Їжак провела ребрендинг

Мережа магазинів електроніки Техно Їжак провела масштабний ребрендинг. Вперше за 14 років бренд повністю оновив свій візуальний стиль, філософію та точки продажу. Замість звичного блакитного на новому лого яскраво-зелений колір, символ енергії та руху, а блискавка підкреслює швидкість і технологічність. Разом із логотипом Техно Їжак змінили оформлення острівців і магазинів, уніформу, пакування та мерч. Продажі на оновлених точках зросли на 15%, повідомили в компанії. У мережі відбулися й структурні зміни: магазини перейменують на Їжак, натомість острівці у ТРЦ залишаться під назвою Техно Їжак.

Фокстрот оновив магазин в Калуші

Техноритейлер Фокстрот оновив свій магазин в Калуші після 18 років роботи. Оновлений торговельний зал площею 405 кв. м поєднав фірмовий стиль компанії та продумане зонування для зручного шопінгу. Про це повідомляє пресслужба мережі. Відвідувачі отримали оновлений клієнтський хаб, що об’єднав касову зону, видачу онлайн-замовлень і сервісну підтримку. Крім того, у магазині діє сервіс для покупців із порушенням слуху: за допомогою QR-коду можна викликати онлайн-перекладача жестової мови й отримати консультацію. У межах реформату також створено преміум-зони Krups і Philips для кавових машинок та бренду Whirlpool. Станом на жовтень мережа Фокстрот налічувала 127 магазинів у 68 містах, упродовж 2025 року мережа поповнилася 4 новими магазинами: в Чабанах і Броварах на Київщині, в Одесі та Кривому Розі і модернізувала 5 торгових об’єктів.

Мережа Ябко відкрила 15-й магазин в столиці

Згідно з повідомленням компанії, в листопаді у столичному ТРЦ Караван Outlet запрацював новий магазин Ябко. Він став 123-м в Україні та 15-м у Києві. Це сучасний технологічний простір, де представлені гаджети, аксесуари та розумні рішення для роботи, творчості, навчання та розваг. У новій локації доступні ключові сервіси Ябко, такі як trade-In (обмін старого пристрою на новий), сервісний центр та консультації фахівців, що допоможуть вибрати та налаштувати техніку. Ритейлер продовжує впевнено розширювати присутність у ключових містах країни. Так, тижнем раніше відкрився новий магазин Ябко в місті Луцьк (ТРЦ ПортCity, вхід з вул. Сухомлинського.

Виробник техніки Dreame провів роадшоу в ТРЦ Respublika Park

7-9 листопада 2025 року у ТРЦ Respublika Park (м. Київ, Кільцева дорога, 1) відбулося роадшоу від бренду Dreame, виробника техніки для дому та краси. Роадшоу — це серія презентацій, організованих брендом у різних локаціях для знайомства з новими продуктами та інноваціями. Зокрема, на спеціально підготовлених майданчиках-імітаціях різних поверхонь, відвідувачі могли самостійно протестувати миючі та стік пилососи. Нагадаємо, 11 жовтня 2025 року в ТРЦ Lavina Mall (вул. Берковецька, 6 Д, вхід 4, поверх 1) відбулося офіційне відкриття першого офлайн-магазину Dreame в Україні. Китайська компанія Dreame Technology, відома насамперед своїми роботами-пилососами, з 2017 року створюючи розумну побутову техніку. Її офіційний партнер в Україні –онлайн-магазин Dreame Ukraine працює з 2023 року.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also