Як перейти з ручних аудитів на аналітику в реальному часі: досвід роботи мережі Рукавичка з платформою effie
У FMCG та ритейлі важливо мати прозорі й зручні інструменти моніторингу ефективності. Наш шлях до автоматизації контролю...
В березні американський бренд KFC в Україні презентував новий бургери – Грандер Барбекю. Новинка сподобалась українським гостям і зараз має високий рейтинг. Пухка булочка з кунжутом, свіжі овочі, великий шматок курячого філе та соус Барбекю, роблять бургер по-справжньому ситним та смачним!
Кампанія з Грандер Барбекю стартувала також зі слоганом «KFC- саме так смакує курка», який бренд використовув і раніше. Крейвінг відео з соковитими кадрами приготування бургеру можна зустрітити на екранах в різних містах та в соц мережах.
Друга новинка цього місяця – сирні палички з брусничним соусом. М’який сир Моцарела, що тягнеться в хрусткій паніровці у поєднанні з брусничним соусом – смакує ідеально!