Директором з розвитку мережі Нова пошта призначений Олександр Лісовець
Замість нього НП Логістик очолить Андрій Нестеренко, який раніше працював в Укрпошті і FM Logistic.
Андрій Нестеренко буде розвивати бізнес Нова пошта в сегменті фулфілмента, попит на який в Україні зростає одночасно з бурхливим розвитком онлайн-комерції.
До того, як приєднатися до компанії, Андрій Нестеренко обіймав посаду директора з міжнародного бізнесу Укрпошти. Його професійний досвід включає 14 років на посаді генерального директора FM Logistic – одного з лідерів українського supply chain (складування, дистрибуція, копакінг і розмитнення). Андрій також має глибокий досвід в продажах та управлінні масштабуванням бізнесу.
Олександр Лісовець, який керував НП Логістик, продовжить кар’єру на посаді директора з розвитку мережі Нова пошта. Такі кадрові зміни стали необхідні в зв’язку з наміром компанії розширювати мережу по Україні, щоб стати ще ближче і доступніше для клієнтів.
«НП Логістик – драйвер нового для України ринку, до створення якого ми безпосередньо причетні. Зараз в компанії змінилися стратегічні завдання: ми плануємо перетворити її в №1 та референс в цій області, яким свого часу стала Нова пошта в доставці. Ми вважаємо фулфілмент і складські послуги однієї з найперспективніших складових в нашому портфелі, тому раді вітати у себе сильних управлінців з глибокої компетенцією саме в складської логістики. Андрій якраз з таких, щиро бажаємо йому успіху», – прокоментував співвласник Нова пошта В’ячеслав Клімов.
«Радий приєднатися до НП Логістик на новому етапі її розвитку. У нас з власниками є спільна мета – зробити сервіс НП Логістик ключовим для e-commerce. Найближчим часом ми зосередимося на сервісах останньої милі для українських рітейлерів», – зазначив Андрій Нестеренко.
Довідка. НП Логістик – спеціалізується на складських послугах і фулфілменте і працює за формулою «фулфілмент плюс доставка». Входить до Групи компаній Нова пошта з 2015 року. Станом на кінець 2017 розпорядженні НП Логістик знаходяться 2 фулфілмент-центру загальною площею більше 27 000 кв. м. Компанія обслуговує більше 50 клієнтів, серед яких – лідери індустрій e-commerce і рітейлу.
Читайте також –
Ірина Холод, Нова пошта: Компанія переживає наслідки бурхливого зростання