В New Balance Ukraine призначено нового директора з маркетингу

В New Balance Ukraine призначено нового директора з маркетингу

11.08.2017 11:20
  321
Ukrainian Retail Association

Директором з маркетингу спортивного бренду New Balance Ukraine став Олексій Зеркаль, який раніше обіймав посаду начальника відділу регіональних маркетингових комунікацій Vodafone Ukraine.

Як пише портал MMR, на посту директора з маркетингу New Balance Ukraine Олексій Зеркаль змінив Олену Бойко. У бліц-інтерв’ю для видання, Олексій розповів, чому змінив телеком на рітейл спорттоварів та чи варто очікувати ринку революцію в маркетинзі спортивного бренду. RAU приводить витяги з інтерв’ю.

– З телекому в fashion-рітейл – чим зумовлена ​​кардинальна зміна?

– Кар’єрна трансформація – це завжди виклик. Мені хотілося викликів, драйву і можливості якісно застосувати свої професійні та управлінські навички.

Безумовно, експертиза, набута за 15 років роботи в UMC-MTC-Vodafone, завдяки рівню і масштабу реалізованих проектів, а також велика багатофункціональна команда стали якоюсь зоною комфорту.

Важливо не зупинятися, управляти змінами і набувати новий функціональний досвід. У цьому випадку кращий вихід – відкритися свіжим можливостям, розвивати свій лідерський капітал і отримати великий управлінський досвід в іншому бізнесі. Тому, коли серед варіантів з’явився New Balance, я не міг відмовити.

– Яку спадщину вам залишила Олена Бойко, залишаючи пост маркетинг-менеджера New Balance?

– В першу чергу, це dream team професіоналів, які дійсно живуть ідеєю, беруть участь у марафонах і збирають цілі колекції кросівок. Крім того, бренд досить впевнено себе почуває в Україні.

– Які KPI ставить перед вами керівництво зараз? А ви самі собі?

– Ми домовилися не оприлюднювати цифри. Для мене важливо отримувати драйв від роботи і робити те, що іноді здається неможливим.

– За якими показниками оцінюватимуть вашу роботу?

– Це бізнес. Робота оцінюється за фінансовими результатами.

– Що з досвіду роботи в телекомі знадобиться на новій посаді?

– Уміння працювати в динамічному, постійно мінливому конкурентному середовищі, в режимі 24/7.

– Які області свого професійного зростання ви бачите в новій ролі?

– Необхідно вийти за рамки звичного контексту. Я повинен бігати марафони, мати глибоку експертизу в новому продукті. Тому мій ранок починається з обов’язкової пробіжки. Звичайно, в кросівках New Balance.

– За якими критеріями зрозумієте, що перехід був виправданий?

– У мене є єдиний критерій: “це робить мене щасливим?”

– Що спільного між просуванням кросівок і мобільного оператора?

– Спільним є те, що для досягнення результату потрібно добре знати і любити свій продукт.

– Чи чекати революції в маркетинзі New Balance під вашим керівництвом і коли?

– Бажання увійти в історію, робити революції чи запускати дорогі рекламні кампанії, слабо впливають на просування бренду/продукту – це, скоріше, задоволення власного его, а не ефективне ведення бізнесу. Я бачу своє завдання в тому, щоб ви придбали саме ту пару взуття чи одягу New Balance, яка вам ідеально підходить, і були раді її носити кожен день.

ДжерелоMMR

Читайте також – 

Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за червень


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  27
Усі новини ринку