LC Waikiki запустив в Україні власний інтернет-магазин

LC Waikiki запустив в Україні власний інтернет-магазин

27.11.2018 08:10
  600
Дарья Златьева

Раніше товари турецького рітейлера можна було придбати онлайн тільки з зарубіжних торгових майданчиків.

Про це RAU розповів генеральний директор компанії LC Waikiki в Україні Ярема Івахів. Причинами розвитку цього напрямку стали успішні продажі українських офлайн-магазинів, а також бажання компанії йти назустріч клієнтам.

“Ми бачимо великий потенціал в інтернет-продажах”, – зазначає Ярема Івахів.

Даний проект буде окремою платформою, а не частиною міжнародної. Компанія близько півроку займалася розробкою онлайн-магазину. Як розповів Ярема Івахів, весь процес зайняв близько року, в тому числі, в зв’язку з вивченням і опрацюванням фінансової та законодавчої частини.

Після запуску у вересні магазин ще місяць працював в тестовому режимі.
Зараз компанія здійснює доставку інтернет-замовлень через кур’єрську службу, всі замовлення доставляються за рахунок компанії. На другому етапі ритейлер планує запустити доставку в будь-який обраний клієнтом магазин.

Українці могли і раніше замовляти товари онлайн, але їм доводилося чекати доставки з Туреччини від 5 до 14 днів. “В минулому 97% замовлень доставлялися з Туреччини, Україна посідала друге місце по товарообігу серед міжнародних замовлень через інтернет магазин з Туреччини”, – уточнює Ярема Івахів.

Як розповів топ-менеджер, інтернет-продажі в інших країнах, де вже працюють онлайн-магазини, складають 2% від загального товарообігу.

Перші результати

З початку роботи українського онлайн-магазину рітейлера більше 1500 покупців зробили покупки через інтернет, але в компанії відзначають, що підводити підсумки ще рано, оскільки проект перебуває лише на початку свого шляху. “Найближчим часом ми плануємо анонсувати цю опцію нашим клієнтам”, – говорить директор компанії LC Waikiki в Україні.

В українському інтернет-магазині Waikiki 74% покупок здійснюють жінки. Більшій половині покупців від 25 до 34 років (53%), ще третині від 35 до 44 років (28%), і 11% покупців 18-24 роки.

Про плани

В інтернет-магазині можна оплатити покупку банківською картою і отримати безкоштовну доставку при певній кількості замовленого товару.

“Ми завжди відштовхуємося від потреб наших клієнтів, а також від вимог ринку. Найближчим часом плануємо ввести опцію оплати товару при отриманні, а також можливість забрати товар безпосередньо в обраному магазині “, – анонсує Ярема Івахів.

У наступному році компанія планує збільшити продажі через інтернет-магазин до 80%.

Зараз користувач може зайти на сайт з мобільного, але в компанії розробляють мобільний додаток. “Це завдання включена в перелік питань другого етапу”, – конкретизує Івахів.

Важливий офлайн

Крім онлайн-напрямку, компанія продовжує посилювати офлайн 14 жовтня вона відкрила 30-й магазин в Україні – в Рівному в ТЦ Злата Плаза. Таким чином LC Waikiki дотримується плану з розвитку до 2023 року: компанія планувала збільшити мережу за п’ять років на 33 магазини.

Також рітейлер розширює площі чотирьох діючих магазинів, і до кінця року планує повністю закінчити будівельні роботи. “Дані зміни пов’язані з успішним розвитком нашої мережі і можливістю надання кращих умов покупки для наших клієнтів”, – говорить Ярема Івахів.

Як зазначив топ-менеджер, компанія також успішно впровадила лінійку LCW Home в двох магазинах і в подальшому планує і далі розвивати цей напрям.

“На наступний рік ми не плануємо зменшувати обороти. У нас вже є кілька підписаних угод, а також ще кілька проектів перебувають на фінальній стадії підготовки “, – підсумував Ярема Івахів.

Читайте також –

Новини fashion-рітейлу: H&M, ССС, LC Waikiki, Arber і найбільша ZARA в River Mall


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  57
Усі новини ринку