Як виглядає Domino’s Pizza в новому форматі (фото)

Як виглядає Domino’s Pizza в новому форматі (фото)

02.08.2017 08:30
  716
Виктор Нагорский

Domino’s Pizza відкрила після оновлення новий заклад мережі в Києві. Як змінилася піцерія зовні і всередині?

Domino’s Pizza – одна з найбільших в світі мереж піцерій. Вона налічує понад 14 000 закладів у 86 країнах світу. В Україні компанія розвивається з 2010-го і зараз включає в себе більше 20 піцерій в Києві. Не так давно мережа почала програму оновлення своїх закладів. Як розповідав в інтерв’ю RAU генеральний директор Domino’s Pizza в Україні и Білорусі Андрій Романенкореконцепція багато в чому обумовлена зміною позиціонування бренду. “Якщо раніше ми позиціонувалися як №1 в доставці піци в світі, то сьогодні розширюємо наше лідерство і на споживання в піцерії”, – пояснював він.

Зовсім нещодавно в мережі відкрилася оновлена піцерія на Харківському шосе, 152 у Дарницькому районі Києва. Як змінився заклад – в фотоогляді.

Як розповіли в компанії, в піцерії значно розширили площу залу. Кількість посадочних місць в закладі зросла більш ніж в два рази.

Також в піцерії повністю оновили фасад і зробили сучасний ремонт всередині приміщення. Розробка дизайну піцерій в Україні – результат роботи співробітників компанії і українських дизайнерів.

Піцерія на Харківському шосе була однією з перших для Domino’s Pizza в Україні. Для порівняння, ось так виглядав фасад і внутрішнє оздоблення приміщення до оновлення.

За словами Андрія Романенко, зміна глобальної стратегії бренду сталася вже після старту роботи в Україні, тому деякі піцерії працюють в попередній концепції. Однак вже до 2020 року компанія планує перевести всі заклади в новий формат.

Читайте також –

McDonald’s відкрив ресторан у новому форматі в Харкові (+фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Матвійчук: У своєму новому проєкті GABAR я бачу великий потенціал, мережу Галя Балувана розвиваємо з діючими партнерами

Володимир Матвійчук: У своєму новому проєкті GABAR я бачу великий потенціал, мережу Галя Балувана розвиваємо з діючими партнерами

Співзасновник мережі Галя Балувана та власник бренду Multi Cook розповідає про концепцію свого нового проєкту – мережі...
time icon  
  447
Усі новини ринку