Не продається: аукціон з продажу ТРЦ Республіка знову провалився

Не продається: аукціон з продажу ТРЦ Республіка знову провалився

27.07.2017 12:34
  405
Ukrainian Retail Association

Другі електронні торги з продажу столичного торгово-розважального центру Республіка знову не відбулися через відсутність учасників.

Відповідна інформація міститься в протоколі торгів, розміщеному на сайті електронної системи держзакупівель ProZorro. Нагадаємо, перші торги, які повинні були відбутися 7 липня, також не відбулися через відсутність заявок. Стартова ціна лоту становила майже 2,5 млрд грн. Торги проходять за схемою класичного голландського аукціону з поступовим зниженням ціни. До другого аукціону вартість найбільшого торгово-розважального центру в країні становила менш 2,25 млрд грн, однак і за такою ціною покупців на об’єкт не знайшлося.

До наступних торгів, які заплановані на 10 серпня, ціна ТРЦ Республіка знизиться до 2 млрд грн. Гарантійний внесок для участі в торгах складає близько 100 млн грн, а мінімальний крок в аукціоні – близько 20 млн грн. Подача заявок на участь здійснюється до 20:00 9 серпня. Втім, більшість експертів ринку схильні вважати, що новий власник ТРЦ буде визначений лише на останніх, четверте торгах, коли вартість лота знизиться до 1,75 млрд грн. Якщо третій аукціон справді не відбудеться, четвертий пройде 28 серпня.

Довідка. ТРЦ Республіка – один з найбільш амбітних проектів торговельної нерухомості в Україні. Будівництво об’єкта, інвестиції в який оцінювалися в $350 млн, почалося в 2012 році, а здача об’єкта в експлуатацію планувалася в 2014-му. Загальна площа недобудованого ТРЦ повинна була скласти 298 000 кв. м, що дозволило б йому стати на той момент третім за величиною в Європі. Ключовим інвестором ТРЦ виступав Дмитро Фірташ, проте в 2015-му права власності на об’єкт перейшли до фонду Фонду гарантування вкладів фізосіб через банкрутство банку Надра, який також належав українському мільярдерові.

Читайте також –

Шлях Республіки: минуле, сьогодення і майбутнє ТРЦ Республіка


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  38
Усі новини ринку