Наш Край 3.0: мережа відкрила магазин нового формату і планує масштабний рестайлінг (фото)

Наш Край 3.0: мережа відкрила магазин нового формату і планує масштабний рестайлінг (фото)

22.12.2017 11:26
  2419
Виктор Нагорский

Мережа супермаркетів Наш Край створила і реалізувала свою концепцію торгового закладу майбутнього і планує впроваджувати новий концепт у всіх нових магазинах, а також у більшості існуючих.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, перша повноцінна бета-версія нового концепту «Наш Край. Формат 3.0» була реалізована в супермаркеті міста Ковель за адресою вул. Грушевського, 10.

Нові рішення та розширений асортимент

Цей магазин площею 650 кв. м став найбільшим в місті. Як запевняють в компанії, в торговій точці були реалізовані найсучасніші рішення в сфері роздрібної торгівлі, дизайну, програми лояльності та корпоративної соціальної відповідальності.

«Повний рестайлінг з використанням сучасного торгового обладнання, унікальний асортимент товарів, HMR – home meal replacements, OMP-open meat place, відділ Food to Go, Scrambled merchandising, програма лояльності з використанням найсучасніших рішень proximity-маркетингу – все це і багато інших новинок рітейлу для зручних і комфортних покупок вже втілені в оновлених магазинах мережі», – повідомили в прес-службі рітейлера.

В асортименті магазину представлено великий перелік товарів власних торгових марок, власного імпорту, фреш-товарів, продуктів місцевих виробників і кулінарії.

Також в асортименті великий вибір сирів, живої риби, свіжого м’яса, яке обробляється і фасується прямо в торговому залі. У категорії “птиця” супермаркет робить акцент на індичці, вирощеній на власній фермі.

В оновленому супермаркеті також представлена випічка, хліб і кондитерські вироби власного виробництва.

А в відділі швидкого перекусу Food to Go можна буде знайти широкий асортимент популярних у всьому світі страв швидкого приготування: фірмових хот-догів, італійських паніні, а також, гарячої ароматної кави, яку можна випити на місці або взяти з собою. Тут же покупці можуть придбати свіжевиготовлену піцу.

Система лояльності, proximity-marketing і шлях в e-commerce

Крім змін в інтер’єрі, екстер’єрі та асортименті, в новому форматі реалізована і нова система лояльності, а також сучасні сервіси для гостей. Зокрема, в магазинах мережі з’явився вільний доступ до Wi-Fi, підтримка NFC-оплат через Android Pay і картки.

Серед інших новинок – запуск мобільного додатку Наш Край, за допомогою якого кожен покупець зможе отримати інформацію про товари і акції в магазині, а також швидко і зручно знайти необхідний товар на полицях супермаркету.

«Користувачі мобільного додатку завжди знаходяться в русі, маючи при собі мобільний телефон, тому головна« фішка »proximity-marketing або «ближнього маркетингу» – це розуміння їх місцезнаходження в реальному житті і забезпечення належного контакту з гостем в потрібний час і в потрібному місці. Proximity-marketing дозволяє збирати дані про місцезнаходження покупця і передавати їм індивідуальні акції і маркетингові пропозиції безпосередньо під час здійснення покупок», – уточнили в компанії.

Крім цього, Наш Край буде на постійній основі пропонувати покупцям акційні пропозиції на продукти харчування і повсякденні товари, спираючись на ринковий попит і потреби споживачів шляхом аналізу Big Data.

Також мережа активно працює над вдосконаленням сервісів e-commerce, адже продажі в даному каналі за минулий рік виросли в три рази. З цією метою був оновлений інтернет-магазин Наш Край. Тут можна придбати кращі свіжі продукти у зручний для покупця час, а при замовленні на суму від 250 грн кожен покупець отримує безкоштовну доставку.

Акцент на КСВ

У соціальному аспекті в рамках проекту «Живи відповідально», мета якого – поліпшення здоров’я нації шляхом заклику до здорового способу життя і правильного харчування, в магазинах мережі були облаштовані спеціальні куточки здоров’я, де встановлені тонометри для вимірювання тиску, ящики для збору відпрацьованих батарейок і використаних пробок.

Пропагуючи здорове харчування, Наш Край пропонує покупцям широкий вибір свіжих салатів. У спеціальному салат-барі можна зібрати свій салат з різних інгредієнтів.

Реалізуючи проект «Живи відповідально», в магазинах мережі на постійній основі діє програма «Купуй корисне», в рамках якої при придбанні продуктів, які позитивно впливають на здоров’я, нараховується в три рази більше балів на бонусну карту, ніж зазвичай. Крім того, кожен постійний гість супермаркету за допомогою спеціально створеного програмного продукту може контролювати власну збалансованість харчування. При необхідності коригування харчування програма пропонує необхідні продукти за спеціальною ціною.

Особливу увагу Наш край приділяє соціально-вразливим категоріям населення. У мережі працюють спеціальні бонусні карти для пенсіонерів, багатодітних сімей та учасників АТО.

В екологічному аспекті мережа турбується про збереження навколишнього середовища і зниження використання невідновлюваних ресурсів шляхом установки сміттєвих баків для роздільного сортування відходів, заохочує використання паперових пакетів, проводить збір відпрацьованих батарейок, встановлює енергозберігаюче обладнання і LED-освітлення в торговельних залах, тим самим формуючи «екологічну» свідомість населення.

У компанії підкреслюють, що в наступному році концепція «Наш Край 3.0» затверджена до впровадження у всіх нових торгових закладах мережі, а також планується проведення рестайлінгу в більшості існуючих об’єктів. На думку топ-менеджменту компанії це дасть можливість гостям супермаркетів отримати унікальний споживчий досвід при здійсненні покупок, а мережі – стійкі конкурентні переваги на ринку рітейлу.

Довідка. Мережа Наш Край – національний оператор, представлений в трьох форматах: супермаркет, магазин біля дому та експрес. Мережа є одним з лідерів ринку франчайзингу рітейлу України і належить інвестиційній компанії Volwest Group. Перший магазин почав свою роботу в 2001 році. З 2004 року мережа розвивається по франчайзингу. У 2016 році товарообіг мережі зріс на 24% в порівнянні з 2015-м і склав 2,4 млрд грн.

Читайте також –

Австрійська кухня: Billa відкриває магазин в оновленому концепті в Києві


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку