Найбільше AR-дзеркало в Європі: кожен зможе побачити себе на екранах ТРЦ Gulliver

Найбільше AR-дзеркало в Європі: кожен зможе побачити себе на екранах ТРЦ Gulliver

06.10.2023 02:10
  1223
rau

7 жовтня на фасаді торгово-розважального центру Gulliver відбудеться запуск найбільшого AR-дзеркала в Україні, розробленого студією Ffface.me для бренду Maybelline New York. У кожного відвідувача буде можливість побачити себе через фільтр з доповненою реальністю в режимі реального часу на найбільшому екрані України.

Як повідомили RAU у прес-службі управляючої компанії, технічно поруч з ТРЦ буде облаштована інсталяція, за допомогою якої можна застосувати фільтр і побачити своє обличчя на екрані. Таким чином бренд анонсує запуск нової туші The Falsies Surreal, привертаючи увагу аудиторії до нового продукту як онлайн, так і офлайн.

Цей кейс не тільки про масштаб, він демонструє, що тепер б’юті-бренди мають можливість пропонувати споживачам віртуально тестувати продукти за допомогою рекламних екранів будь-якого розміру та бачити результати в реальному часі. Кейс для Maybelline New York в Україні буде наймасштабнішим в історії індустрії. Завдяки проекту кияни та гості столиці зможуть першими спробувати і відчути цей досвід 7 жовтня з 12:00 до 20:00 біля ТРЦ Gulliver.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  315