Плюс п’ять: мережа MOYO стала більше на п’ять магазинів

Плюс п’ять: мережа MOYO стала більше на п’ять магазинів

30.07.2019 12:07
  1070
rau

У липні роздрібна мережа MOYO поповнилася трьома новими і двома реформатованими магазинами

Цей матеріал доступний російською мовою

Компанія MOYO продовжує активно розширювати свою роздрібну мережу. За підсумками липня нові магазини відкрилися в Хмельницькому, Харкові та Києві. Крім того, після розширення почали роботу торгові точки в столиці і Маріуполі. Про це повідомила прес-служба торгової мережі.

Магазин в Хмельницькому став першим у місті і знаходиться за адресою вул. Проскурівська, 1, тоді як в Харкові, на вул. Полтавський шлях, 152, відкрилося друге «представництво» MOYO. Ще один новий магазин почав роботу в столичному ТЦ Оазис (пр-т Оболонський, 47/42).

Крім відкриття нових магазинів, в MOYO також продовжують реформат вже діючих торгових точок. Так, в липні після капітального ремонту MOYO знову відкрився в ТРЦ Аладін (вул. Гришка, 3 А). Також після ремонту і розширення площі продовжив роботу магазин мережі в Маріуполі (ТРЦ Україна, пр-т Миру, 69).

У 2019 компанія MOYO має намір істотно розширити свою мережу. Тому найближчим часом будуть відкриті нові магазини як в столиці, так і в регіонах. Крім того, діючі торговельні точки продовжують оновлюватися до нового формату, який в компанії характеризують чотирма словами: «швидкість, комфорт, зручність і довіру».

Завдяки новому підходу в приміщеннях старих магазинів вдається розмістити більший асортимент товарів. Зокрема, у всіх оновлених об’єктах з’явилася побутова техніка і товари для особистого користування, розширено асортимент дисків і аксесуарів для ігрових консолей, а також збільшено кількість портативної електроніки.

Довідка. MOYO – мережа роздрібних магазинів техніки та електроніки. Перший магазин MOYO почав роботу в 2009 році, а тепер мережа нараховує вже 45 торгових точок, розташованих в 26 містах по всій Україні.

Читайте також –

Андрій Барашенко, MOYO: У 2018-му продажі ростуть приблизно на 35%


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  313