Мережа вендінгових автоматів «Мама, ну купи» активно готується до старту нового бізнесу Тurbo Pizza

Мережа вендінгових автоматів «Мама, ну купи» активно готується до старту нового бізнесу Тurbo Pizza

05.09.2024 12:09
  1624
rau

«Мама, ну купи» – компанія, що розвиває мережу вендингових автоматів із сюрприз-боксами, які містять дитячі іграшки. А тепер запускає новий вендинговий автомат – Turbo Pizza.

Вже працює понад 130 автоматів «Мама, ну купи» у п’яти країнах світу та забезпечують стабільний дохід франчайзі. А Turbo Pizza – це новий вендинговий автомат, який готує смачну італійську піцу всього за три хвилини, без необхідності залучення піцайоли. До кінця вересня планується грандіозне відкриття автоматів одразу у чотирьох містах: Києві, Мукачеві, Ужгороді та Івано-Франківську. Зокрема, у столиці перші 11 автоматів почнуть працювати вже з 16 вересня.

Попит на автомати зростає з кожним днем. Основний інвестор Turbo Pizza – співвласник мережі ресторанів ChaCha, вже замовив 10 автоматів, які будуть розміщені у популярних локаціях Києва. Наразі ведуться переговори щодо нового контракту на додаткові 30 автоматів.

Партнер з Івано-Франківська теж зробив масштабне замовлення, для фінансування він скористався кредитуванням від Ощадбанк. Аналогічно вчинила й партнерка з Луцька, взявши кредит у ПриватБанк на придбання автомата. Програма кредитування наразі є досить популярною серед партнерів Turbo Pizza. Для отримання детальної консультації з цього питання, залишайте заявку на сайті: https://bit.ly/3z4NiKW.

Команда «Мама, ну купи» активно шукає локації з високим трафіком та альтернативними джерелами енергії під установку автоматів. Зараз діє рекламна кампанія по пошуку партнерів, які можуть порадити відповідні локації. Для співпраці звертайтесь до операційного директора Яни Архипенко у Telegram: @Yana_belle.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  293