Мережа Sezon відкрила 15 нових магазинів у I півріччі 2025 року

Мережа Sezon відкрила 15 нових магазинів у I півріччі 2025 року

04.09.2025 08:09
  1690
Валерія Байда

Власник торгової марки Sezon Сергій Чіпак в колонці для RAU поділився результатами роботи мережі у I півріччі 2025 року та планами до кінця року.

Про нові відкриття та оптимізацію асортименту

За перші шість місяців 2025 року мережа Sezon відкрила 15 нових магазинів, 9 з яких – в оновленому дизайні. Наша ціль – зробити вибір взуття легким для кожного українця. Ми відкриваємо магазини в містах з населенням від 25 000 осіб. Звичайно, аналізуємо і додаткові показники: наявність торгових центрів або локацій з хорошим трафіком, конкурентне середовище та рівень платоспроможності населення. Але головне для нас – бути там, де людям потрібне зручне і стильне взуття за чесною ціною.

Намагаємося відкривати магазини у топових торгових центрах міста або у форматі стріт-ритейлу на вулицях з високим пішохідним та автомобільним трафіком. Для нас важливо, щоб клієнтам було зручно дістатися.

Оптимальна площа наших магазинів – від 80 кв. м. Зазвичай, обираємо локації на першому поверсі, щоб клієнтам було максимально зручно нас знайти. Також при виборі місця орієнтуємося на сусідство з магазинами, що мають схожу цільову аудиторію, наприклад, Sinsay. Це дозволяє залучати більше відвідувачів, які приходять за комплексними покупками.

Також у I півріччі 2025 року оптимізували асортимент: прибрали позиції, що дублюються, зосередилися на тих категоріях, які мають найбільший попит, і додали моделі, що відповідають трендам та очікуванням покупців. Наш фокус – це не кількість, а якість вибору, щоб клієнт швидко знаходив потрібне взуття й залишався задоволеним покупкою.

Також зазначу, що на четвертий рік повномасштабного вторгнення суттєвих змін у логістичних процесах не відбулося. Попри безпекові виклики, ми зберегли стабільність у доставках та забезпечили безперебійне постачання товару в усі магазини. Це стало можливим завдяки відпрацьованим маршрутам, співпраці з надійними партнерами та постійному моніторингу ситуації.

Про кадрову кризу та споживчі тренди

Наразі ми дійсно відчуваємо кадрову кризу, особливо у великих містах, таких як Київ та Львів. Знайти відповідальних, мотивованих працівників у цих регіонах стає дедалі складніше. Попри це, ми постійно працюємо над тим, щоб сформувати сильну команду у кожному місті, адже якісне обслуговування для нас – пріоритет.

Ми спостерігаємо, що на четвертий рік повномасштабного вторгнення клієнти все частіше обирають зручне та доступне взуття. Також простежується чіткий тренд на універсальність моделей: люди хочуть, щоб пара пасувала під різні образи та була максимально практичною у щоденному використанні.

Щодо планів, ми продовжимо спрощувати вибір взуття для кожного українця. Серед ключових напрямків на цей рік – це  розвиток омніканальності – поєднання онлайн та офлайн-досвіду, щоб клієнт міг обрати зручно в інтернеті, а приміряти й купити у своєму місті без зайвих клопотів.

Також продовжимо відкривати нові магазини у містах, де нас ще немає, та розширювати присутність у ключових регіонах. Будемо працювати над покращенням сервісу – підсилювати команду, щоб кожна покупка була не просто транзакцією, а приємним досвідом.

Український характер Sezon – залишатися брендом, що близький до людей, із доступними цінами та зрозумілими цінностями.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  271