Мережа магазинів Miniso стала преміум членом Асоціації рітейлерів України

Мережа магазинів Miniso стала преміум членом Асоціації рітейлерів України

03.09.2021 07:09
  1359
rau

Компанія Miniso, торговельна мережа якої налічує понад 4200 магазинів у більше ніж 80-ти країнах, приєдналася до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі у якості преміум члена.

Цей текст доступний також російською мовою

Miniso – це мережа роздрібних магазинів, яка пропонує натхненний Японією стиль життя та створює якісні товари для домашнього вжитку, косметику та продукти харчування за доступними цінами. Компанія Miniso, заснована Є Гофу, відкрила з 2013 року понад 4200 магазинів у більше ніж 80-ти країнах та регіонах, включаючи США, Великобританію, Канаду, Австралію, Іспанію, ОАЕ, Індію та Мексику. В Україні мережа нараховує 17 магазинів.

У Miniso є приказка: «Краще життя не пов’язано з ціною» – саме такою є місія компанії: створення якісних товарів із цікавим дизайном за чесним співвідношенням ціна-якість по всьому світу.

Починаючи з розробки продукту і закінчуючи відчуттями, які компанія прагне викликати у покупців, робота Miniso ґрунтується на трьох ключових принципах:

  • Висока якість за доступною ціною: керівний напрямок рішень від дизайну до матеріалів
  • Радість: відчуття, яке виникає у покупців під час відвідування магазинів Miniso
  • Невимушеність: розслаблений і радісний стан під час знайомства із безліччю представлених товарів

У 2020 році в Miniso було створено новий слоган: «Життя – для веселощів! Miniso». Компанія Miniso прагне стати брендом, який цілковито йде в ногу з сучасною молоддю, повністю розуміючи її настрій та поведінку, а також створюючи найприємніші відчуття під час шопінгу.

Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації і сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.

Хто серед членів RAU

 

Читайте також –

Мережа АТБ та компанія Епіцентр стали преміум членами Асоціації рітейлерів України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  293