Мережа аптек D.S. представила четвертий Соціальний звіт
Мережа аптек D.S. оприлюднила свій четвертий Соціальний звіт, що став логічним продовженням соціальної звітності компанії, започаткованої у 2013 році. У новому звіті висвітлено ключові напрямки соціальної відповідальності за період 2020-22 роки.
Наразі працює 385 аптек D.S. у понад 100 містах України. Свою соціальну відповідальність мережа вбачає і в способі ведення бізнесу, і в організаційних та волонтерських зусиллях, і в благочинній фінансовій підтримці, сума якої за різними напрямками, описаними у цьому звіті, склала понад 15 млн грн.
Традиційно висвітлено 8 сфер діяльності, в яких управлінські рішення компанії мають вплив на стан і розвиток аптечної галузі та суспільні процеси:
- Забезпечення належної якості товарів і послуг в аптеках D.S.;
- Турбота про комфортні умови обслуговування та доступні ціни;
- Інвестиції в освіту в Україні, фахові знання персоналу та корисну інформацію про ліки і здоров’я для клієнтів;
- Активна громадянська позиція компанії, зокрема, заходи на підтримку ЗСУ;
- Допомога установам, що опікуються соціально вразливими верствами населення і тими, хто опинився у кризових обставинах життя;
- Підтримка культурно-мистецьких патріотичних проектів, подій, видавництв та національних традицій;
- Збереження і відновлення історичної фармацевтичної спадщини, зокрема, через діяльність інтерактивного музею «D.S. Таємна аптека» у Львові;
- Піклування про довкілля, збереження ресурсів та еко ініціативи.
«Якщо раніше соціальні звіти компаній були важливим нововведенням, певною інновацією, то сьогодні – це «маст хев», адже розповсюджуючи інформацію про те, як бізнес може працювати на благо суспільства, бути причетним до творення змін, ми розширюємо цивілізаційні кордони та пропагуємо цінності, які обрала Україна. Мережа D.S. має чітку соціальну позицію: ми прагнемо відчувати себе частиною громадянського суспільства та бути причетними до надважливих процесів, від яких залежить майбутнє української фармації, майбутнє нашої держави, майбутнє кожного з нас», – прокоментував генеральний директор і співвласник мережі D.S Олег Никулишин.
Компанія адресує цей документ клієнтам, діловим партерам і колегам, персоналу, потенційним працівникам та майбутнім партнерам, інвесторам, представникам ЗМІ та місцевим громадам.
Переглянути звіт можна за посиланням: https://www.flipsnack.com/A6C58FCC5A8/2020-2022.html
Соціальні звіти мережі аптек D.S. за попередні періоди – тут: https://www.flipsnack.com/A6C58FCC5A8/
Read also
Географія ритейлу за 9 місяців 2025-го: в яких регіонах та як представлені гравці основних галузей торгівлі України
