Ще більше Азії: Meest China відкриває доставку напряму з Uniqlo, JD.com, Naver і MUJI

Ще більше Азії: Meest China відкриває доставку напряму з Uniqlo, JD.com, Naver і MUJI

31.07.2025 08:07
  791
Оксана Дудка

Міжнародна поштово-логістична компанія Meest China, яка входить до групи Meest, запустила пряму доставку ще з чотирьох популярних платформ — японських Uniqlo та MUJI, китайського JD.com і південнокорейського Naver.

З перелічених маркетплейсів доступна поштова доставка посилок до 20 кг і вартістю до 150 євро. Для бізнес-клієнтів є можливість замовлення комерційних вантажів з Китаю та Кореї.

Чим цікаві згадані онлайн-майданчики.

Uniqlo — популярний серед українців бренд одягу з Японії, відомий лаконічним стилем, високою якістю та інноваційними тканинами. В Україні не представлений фізичними магазинами та онлайн-платформою, тому, зазвичай, речі привозять з Європи, або ж замовляють через баєрів. В асортименті — базові речі для всієї родини: від термобілизни до верхнього одягу. Uniqlo активно впроваджує екологічні практики, використовуючи перероблені матеріали.

JD.com — одна з найбільших e-commerce платформ Китаю з більш ніж 50 категоріями товарів. Завдяки суворим стандартам перевірки постачальників, JD.com гарантує оригінальність і якість продукції.Активно співпрацює з глобальними брендами, серед яких —  Apple, Lenovo, Xiaomi, L’Oréal і Nestlé. Завдяки інноваційній інфраструктурі — автоматизованим складам, роботизованій доставці та розумним алгоритмам пошуку — покупки на платформі більш зручні, швидкі та безпечні.

Naver — головна онлайн-платформа Південної Кореї, яка поєднує e-commerce, AI-сервіси та соціальну взаємодію. Покупці отримують персоналізовані рекомендації, можуть дивитися прямі ефіри з оглядами товарів і залишати відео-відгуки. Особливий попит має локальна косметика, електроніка, книжки.

MUJI — інтернет-магазин японського бренду, що втілює філософію простоти, функціональності та свідомого споживання. Назва походить від Mujirushi Ryohin, що означає «товари без бренду» — без яскравих логотипів та агресивного дизайну. В асортименті — одяг, канцелярія, меблі, посуд та продукти харчування. MUJI акцентує увагу на простоті дизайну, якості матеріалів і екологічному підході до виробництва.

Розширення стало відповіддю на зростаючий інтерес українських споживачів до азійських брендів та результатом аналізу клієнтських запитів і рекомендацій локальних команд у Китаї, Японії та Південній Кореї. Додані маркетплейси логічно доповнили вже наявний перелік доступних платформ, з яких можна замовити товари напряму, без звернень до баєрів.

В компанії поділились, що серед перших замовлень зі згаданих сайтів спостерігається попит на певні категорії: як-от домашній текстиль з MUJI, косметика з Naver, аксесуари до техніки з JD.com, базовий одяг з Uniqlo.

Довідка. Meest China працює з 2014 року та є наразі лідером у доставці з Китаю в Україну. Спеціалізація – доставка товарів з Китаю для особистого користування, а також доставка комерційних вантажів для бізнес-клієнтів. Має представництва в Китаї, Японії, Узбекистані, Польщі, Німеччині, ПАР та Україні, та власні склади в Україні, Китаї, Японії та Південній Кореї. Наразі компанія доставляє вантажі з Китаю до десяти країн світу та надає послуги фрахту для доставки по всьому світу.

Компанія має 100% українське коріння та з перших днів вторгнення активно допомагає військовим обладнанням, технікою та всім необхідним.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  271