Effie 2017: Кращі маркетингові кампанії в українському рітейлі та e-commerce

Effie 2017: Кращі маркетингові кампанії в українському рітейлі та e-commerce

14.12.2017 02:00
  1060
Виктор Нагорский

Нагороди за найефективніші маркетингові кампанії в сфері роздрібної торгівлі України в 2017 році отримали METRO Cah&Carry Ukraine, NOVUS і Comfy.

13 грудня відбулася церемонія нагородження переможців престижної премії Effie Awards Ukraine 2017. В ході заходу були оголошені найефективніші кампанії в сфері маркетингових комунікацій. Серед інших номінацій, нагороджувалися і кращі кампанії в українському рітейлі та e-commerce. RAU пропонує ознайомитися з фіналістами та переможцями цих номінацій.

Роздрібна торгівля

Комунікація німецького рітейлера METRO Cah&Carry Ukraine отримала срібло премії Effie Awards Ukraine 2017 в цій номінації з кампанією «З затухаючого бренду для обраних в процвітаючий бренд для всіх за два роки».

METRO колись давно був бажаним місцем для покупок кінцевими споживачами. З появою великої кількості супермаркетів біля дому ті забули про METRO з картками тільки для приватних підприємців і невдалим місцем розташування.

Щоб знову завоювати їх, бренд відкрив свої двері для всіх, і запустив нову комунікаційну платформу «Опт для всіх»: не тільки для ПП, але для кожного, опт – для всіх життєвих ситуацій і починається він з усього лише трьох одиниць, опт – це дійсно низькі ціни. В результаті – зростання продажів вже другий рік випереджає зростання категорії в 1,5 рази.

Мережі магазинів NOVUS дісталася бронза номінації за кампанію «99% знижка, що не з’їдає маржу»

Новорічні свята – це сезон активності рітейлерів. На споживача одночасно обрушується величезна кількість рекламних повідомлень. Кожен гравець намагається зацікавити акціями і кращими цінами на якірні продукти (наприклад, ікра). Всі готові зменшувати маржинальність заради збільшення обсягу продажів. NOVUS не готовий був діяти так само. Але як наростити обсяги, не відмовляючись від маржинальності?

Ще одну бронзу отримала кампанія «Як перетворити Comfy в магазин майбутнього».

В основу стратегії лягла ідея про те, що новий Comfy стає найсильнішим конкурентом для самого себе. Єдиний спосіб досягти успіху, це бути трошки краще, ніж учора.

Фіналістом премії в номінації «Роздрібна торгівля» також стала кампанія Good Wine «Робимо важливе».

Автори об’єднали всі майбутні комунікації Good Wine під слоганом: «Робимо важливе». Його багатозначність і універсальність забезпечує його ефективне використання ще багато років.

E-commerce

Золото в номінації e-commerce отримала Comfy з кампанією «Як стати актуальним брендом для онлайн покупців».

Був обраний нестандартний підхід для того, щоб заявити про запуск нового сайту і показати його функціонал, переваги та зручність здійснення покупки через сайт.

Бронзу премії в номінації e-commerce отримала кампанія Busfor.ua «Шановний, відійдіть від каси, будь ласочка».

Компанія вирішує складне і дуже актуальне завдання – переведення споживачів з офлайна в онлайн. На ділі це означає злам звички купувати автобусні квитки в касі та розвиток довіри до покупки квитка онлайн. Квиток на автобус – це не побутова техніка чи одяг (адже до таких покупок в інтернеті українців вже привчили).

Будучи абсолютним лідером в своєму сегменті, компанія Busfor вийшла з комунікацією, що рухає вперед весь квитковий е-commerce. Таким чином, «більше купівель автобусних квитків онлайн» перетворилося в «більше купівель автобусних квитків на busfor.ua».

Ще одна бронза у інтернет-магазину LeBoutique за кампанію «Ле-ле-ле-легше з Le-le-le-Boutique».

В умовах швидкого зростання нового формату marketplace і уповільнення зростання ринку e-commerce в сегменті fashion LeBoutique перевиконав показники успішного 2016 року і забезпечив фінансування масштабних перетворень бізнесу у 2017-му.

Портал Work.ua також отримав бронзу премії Effie Awards Ukraine 2017 року з кампанією «БАМ! І ти вже на новій работі».

Фіналістом номінації став найбільший гравець українського ринку e-commerce Rozetka.ua з кампанією «Найдовше слово».

Більшість людей вважає, що Rozetka.ua продає тільки побутову техніку та електроніку. Автори кампанії подумали: якщо проблема в слові «розетка», яке асоціюється з побутовою технікою, то давайте додамо слово, яке змінить уявлення про асортимент магазину. Якщо Rozetka.ua можна було б описати одним словом, то це було б найдовше слово в світі. Тому запустили кампанію «Найдовше слово», щоб підкреслити, що в онлайн-супермаркеті «є все, та навіть більше». В результаті, Rozetka.ua вийшла на провідні позиції навіть в нових категоріях.

Гран-Прі фестивалю

Слід зазначити, що Гран-Прі фестивалю отримала вірусна кампанія Free Beer Forever столичного пабу Beer Point.

Все частіше споживачі вибирають як і де провести дозвілля за допомогою соціальних мереж. Тому потрібно створити рекламну кампанію, яка дозволила б пабу Beer Point прогриміти в інтернеті.

У пабу не було бюджету на тривалу і послідовну кампанію. Це мав бути швидкий і точний «постріл». Використовуючи найгарячішу новину – скасування віз для українців – компанія прорекламувала київський паб в Бельгії. Це принесло Beer Point популярність серед євродепутатів. Завдяки вірусному ефекту паб прогримів в соціальних мережах і став знаменитим в Україні.

Читайте також –

ТОП-20 найдорожчих рітейл-брендів України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку