Кращі маркетинг-команди року: Comfy, Intertop, Rozetka, Алло, Citrus, Сільпо та інші

Кращі маркетинг-команди року: Comfy, Intertop, Rozetka, Алло, Citrus, Сільпо та інші

02.02.2018 01:17
  2468
Дарья Златьева

У список кращих маркетологів країни за версією X-Ray Marketing Awards-2017 потрапили рітейлери Comfy, Intertop, Rozetka, Алло, Citrus, Сільпо і інші. У провали року потрапив кейс Мегамаркета.

Голосування закінчилося 22 січня, результати оголосили 1 лютого.

Маркетинг-стратегія року

Третє місце в цій номінації посіла Rozetka, друге дісталося Укрпошті. Беззаперечним лідером в номінації Маркетинг стратегія року стала COMFY. Як пише MMR “за те, що зробили гопників особами бренду і врізалися в пам’ять всім”.

Комунікаційна стратегія року

Нижню сходинку зайняв Work.ua за кампанію “БАМ і ти на новій роботі”, друге місце пішло маркетинговій команді McDonalds Ukraine за те, що запропонували зробити клієнтам бургер і запустили кампанію “Мій бургер”. Переможцем став рітейлер Intertop за кампанію “Замовляй і забирай”.

     Benchmark галузі

У трійку цій номінації потрапили Citrus і McDonalds Ukraine, переможцем стала Планета кіно “за постійний саморозвиток”.

Запуск року

Ця номінація не обійшлася без Monobank – ну хто про них ще не чув? Меломани порадіють другому місцю, яке дісталося Atlas Weekend 2017. У лідерах опинився ребрендинг Укрпошти за “вичавлений совок з системи”.

Відкриттям року став засновник Atlas Weekend Дмитро Сидоренко.

СЕО / Власником бізнесу, орієнтованим на маркетинг став Ігор Смілянський, і. о. генерального директора Укрпошти.

Провал року

Друге місце в цій номінації закріпилося за Мегамаркет за скандал з побиттям підлітка і реакцією самого бренду на подію в соцмережах. Першим став Аккаунт Київської перпічкі за те, що “красти – недобре”.

Маркетинг-директором року став топ-менеджер Укрпошти Артур Цвентарний.

“Зверство” року

Окрема номінація була виділена завдяки тренду на антропоморфізм. Друге місце тут впевнено зайняв ритейлер Алло з кампанією “Полювати на знижки, а не на звірів”. А перше – компанія KLO за маркетингову активність “Повні баки в рік собаки”.

Бліц року

У номінації потрапила мережа Сільпо за вірусне відео з блондинкою на BMW, яка смачно їла свої покупки на парковці. Але в підсумку кампанія зайняла лише друге місце, поступившись Київстару з Сердючкою на Atlas Weekend та 1 + 1 Медіа з проектом Музей новин.

Джерело: mmr.ua

Читайте також –

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за січень

 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  873
Усі новини ринку