Кращі маркетинг-команди року: Comfy, Intertop, Rozetka, Алло, Citrus, Сільпо та інші
У список кращих маркетологів країни за версією X-Ray Marketing Awards-2017 потрапили рітейлери Comfy, Intertop, Rozetka, Алло, Citrus, Сільпо і інші. У провали року потрапив кейс Мегамаркета.
Голосування закінчилося 22 січня, результати оголосили 1 лютого.
Маркетинг-стратегія року
Третє місце в цій номінації посіла Rozetka, друге дісталося Укрпошті. Беззаперечним лідером в номінації Маркетинг стратегія року стала COMFY. Як пише MMR “за те, що зробили гопників особами бренду і врізалися в пам’ять всім”.
Комунікаційна стратегія року
Нижню сходинку зайняв Work.ua за кампанію “БАМ і ти на новій роботі”, друге місце пішло маркетинговій команді McDonalds Ukraine за те, що запропонували зробити клієнтам бургер і запустили кампанію “Мій бургер”. Переможцем став рітейлер Intertop за кампанію “Замовляй і забирай”.
Benchmark галузі
У трійку цій номінації потрапили Citrus і McDonalds Ukraine, переможцем стала Планета кіно “за постійний саморозвиток”.
Запуск року
Ця номінація не обійшлася без Monobank – ну хто про них ще не чув? Меломани порадіють другому місцю, яке дісталося Atlas Weekend 2017. У лідерах опинився ребрендинг Укрпошти за “вичавлений совок з системи”.
Відкриттям року став засновник Atlas Weekend Дмитро Сидоренко.
СЕО / Власником бізнесу, орієнтованим на маркетинг став Ігор Смілянський, і. о. генерального директора Укрпошти.
Провал року
Друге місце в цій номінації закріпилося за Мегамаркет за скандал з побиттям підлітка і реакцією самого бренду на подію в соцмережах. Першим став Аккаунт Київської перпічкі за те, що “красти – недобре”.
Маркетинг-директором року став топ-менеджер Укрпошти Артур Цвентарний.
“Зверство” року
Окрема номінація була виділена завдяки тренду на антропоморфізм. Друге місце тут впевнено зайняв ритейлер Алло з кампанією “Полювати на знижки, а не на звірів”. А перше – компанія KLO за маркетингову активність “Повні баки в рік собаки”.
Бліц року
У номінації потрапила мережа Сільпо за вірусне відео з блондинкою на BMW, яка смачно їла свої покупки на парковці. Але в підсумку кампанія зайняла лише друге місце, поступившись Київстару з Сердючкою на Atlas Weekend та 1 + 1 Медіа з проектом Музей новин.
Джерело: mmr.ua
Читайте також –
Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за січень