Маркетинг-директором мережі Будинок Іграшок призначений колишній топ Алло і MOYO

Маркетинг-директором мережі Будинок Іграшок призначений колишній топ Алло і MOYO

01.10.2018 08:10
  2665
Дарья Златьева

Роман Степановський очолив департамент маркетингу рітейлера дитячих товарів, змінивши на цій посаду Тетяну Костур.

Роман Степановський був призначений на посаду директора з маркетингу Будинок Іграшок в червні. Раніше він працював на керівних посадах в мережах техніки і електроніки Алло і MOYO, а також в Retail Group, яка розвиває продуктові мережі Велмарт, Велика Кишеня, ВК Експрес.

Основними завданнями топ-менеджера на новій посаді є формування та реалізація повноцінної маркетингової стратегії в рамках політики компанії, комплексне управління маркетингом – тепер всі напрямки, які включають оффлайн, онлайн, CRM, і інші, об’єднуються в єдиний підрозділ для більш ефективної комунікації.

Як розповів Роман, зараз в команді маркетингу Будинок Іграшок працює 9 чоловік, підрозділ проходить реструктуризацію і буде розширюватися.

Читайте також –

Все буде БІ: п’ять запитань директору з розвитку мережі Будинок іграшок


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  291