Зимовий марафон рекламних кампаній від мережі Comfy

Зимовий марафон рекламних кампаній від мережі Comfy

09.01.2024 11:01
  1668
rau

У листопаді-грудні 2023 року команда Comfy “пробігла” разом з покупцями марафон коротких рекламних кампаній, які були об’єднані єдиним меседжем “Біжи в Comfy”.

Один з провідних українських рітейлерів побутової техніки та електроніки запропонував покупцям бігти за знижками в Comfy в будь-якій життєвій ситуації — якщо потрібно оновити гаджет, вигідно купити побутову техніку чи підготувати подарунки до зимових свят. У Comfy нестандартну ідею кампанії пояснили переходом України з 1 вересня 2023 року на новоюліанський календар і переносом частини свят впродовж осені та зими на раніші дати.

“Ми працюємо в дуже сезонному бізнесі, і останні вісім тижнів року для нас — високий сезон, який дає до 30% річних продажів. Тож сезонна рекламна кампанія дуже важлива для донесення до покупців переваг вибору Comfy. Цьогоріч через перехід на новий календар ми вирішили не робити дві окремі традиційні кампанії, адже події та свята, яким вони присвячені — Чорна П’ятниця, День Святого Миколая, Різдво та Новий рік — йдуть один за одним в рамках місяця. Тож ми вирішили зробити одну довгу багатосерійну кампанію з різними сюжетами, але з одним ключовим повідомленням”, — розказала маркетинг-директор Comfy Марія Назаренко.

Марафон під гаслом “Біжи в Comfy” тривав вісім тижнів та складався з п’яти етапів, кожен зі своїм інформаційним приводом: Чорна П’ятниця, Кіберпонеділок, День Святого Миколая, Різдво та Новий рік. На кожному етапі рітейлер повідомляв про вигідні сезонні знижки до 50% та зручну доставку лише за 1 грн.

Марафон знижок розпочався з анонсу головного розпродажу року Блек Фрайдей (20-26 листопада) та пресейлу в мобільному додатку Comfy:

Наступним був анонс Кіберпонеділка в Comfy, який відбувся 27 листопада.

Окремий етап був присвячений початку зимових свят — Дню Святого Миколая. В цей період Comfy не лише просував загальні меседжі марафону про знижки та доставку, але й робив окремі пропозиції на товари для дітей та батьків.

Різдво та Новий рік стали ще двома етапами марафону “Біжи в Comfy”

Всі ролики сезонної кампанії виконані в традиційному для Comfy візуальному стилі та грайловому tone-of-voice. Ці рекламні хіти традиційно створені командою Comfy разом із креативною агенцією Banda.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  319