Найкращі жарти та розіграші на 1 квітня 2018 від рітейлерів і брендів
Електромобіль за 1 біткоїн від Алло, гранатанаси, бананокоси та ківільсіни від Billa, смартофон з трьома камерами від Xiaomi, селфі на булочці Біг-Маку від McDonald’s та інші приклади першоквітневого гумору від українських і зарубіжних компаній.
Прихід чергового першого квітня завжди супроводжується спробами українських компаній пожартувати зі своїми підписниками. Хтось звичайно відбувся безідейним “вітаємо”, хтось згадав про “вербну неділю” (і навіщо взагалі заморочуватись?), а хтось промовчав. Але окремі бренди все-таки ризикнули пожартувати. Не можна сказати, що почуття гумору – фішка українських SMM, однак, наприклад, в FMCG-секторі все-таки знайшлися креативщики, які змогли придумати оригінальну ідею, щоб розіграти фоловерів у Facebook. Як у них це вийшло – можна оцінити з добірки RAU. У новому огляді креатив від METRO Сільпо, Ашан, Епіцентр К, ТРЦ Riviera, McDonald’s, Алло, Billa та багатьох інших.
Ашан Україна
В Ашан згадали відмінний старий жарт-діалог і адаптували на свій лад.
https://www.facebook.com/auchan.ua/photos/a.1473728286268335.1073741829.1465066273801203/1821011341540026/?type=3
BILLA
Мережа супермаркетів BILLA анонсувала ексклюзивну поставку з європейського ринку схрещених продуктів – гранатанас, бананокос і ківільсин.
https://www.facebook.com/billaukraine/photos/a.844073772288022.1073741828.844066415622091/1992993970729324/?type=3&theater
Епіцентр К
У Епіцентр К не стали нічого писати, лише натякають.
https://www.facebook.com/epicentrkua/photos/a.735510859867273.1073741828.727408874010805/1615973798487637/?type=3&theater
Сільпо
В Сільпо представили протягом дня цілу серію коротких, забавних скетчів “з життя супермаркету” в рамках проекту #silpololo
https://www.facebook.com/silpo/videos/1899206003423633/
https://www.facebook.com/silpo/videos/1899230076754559/
McDonald’s
У McDonald’s запропонували зробити селфі прямо на булочці Біг-Маку. На відео представили як це можна зробити (насправді ні) за допомогою кунжуту і спеціального додатку.
ТРЦ Riviera
В одеському ТРЦ Riviera правлять бал одні дівчатка.
https://www.facebook.com/riviera.com.ua/photos/a.647629768644722.1073741828.647619508645748/1839980399409647/?type=3
Xiaomi
Китайський виробник смартфонів Xiaomi «представив» перший погляд на три камери свого флагмана MiA1.
https://twitter.com/xiaomi/status/980262835950243840
Йому в коментарях тут же запропонували не розмінюватися на дрібниці.
Алло
У мережі магазинів електроніки Алло запропонували купити електромобіль за 1 біткоїн. Характеристики авто від Алло також вражають: “Швидкі, екологічні, футуристичні, електричні, ззовні блискавичні, зсередини практичні, і трохи комічні”.
https://www.facebook.com/allo/photos/a.187805404612126.47948.187383327987667/1794896257236358/?type=3&theater
METRO
В Metro Cash and Carry запропонували завантажувати на свій смартфон мобільний додаток METRO і роздруковувати продукти на 3D-принтері. Правда, зручно?
https://www.facebook.com/metro.ua/videos/1464538586984623/
Додо піца
Піцерія Додо піца анонсувала швидку появу «повністю їстівної упаковки для піци з багатошарового вафельного кондитерського паперу”.
Burger King
В Burger King вирішили зробити їжу ще більш калорійною: мережа ресторанів «анонсувала появу шоколадного воппера. У ньому багато малинового сиропу, булочка з шоколадного пирога, ванільна глазур і «салат» з молочного шоколаду. Не злипнеться.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=26&v=xXf2ct7C2fQ
Coca Cola
Coca-Cola представили три нових смаки для газованої води: авокадо, хлібна закваска і деревне вугілля. У компанії розповіли, що нові варіації напою без цукру сподобаються «поколінню Instagram», так як «відмінно виглядають» на фотографії в соцмережі.
T-Mobile
Креативний гаджет своїм клієнтам запропонував американський оператор T-Mobile, який представив Sidekicks – “перші в світі розумні кросівкотелефони”.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=89&v=XQQuOICUylQ
Читайте також